FANDOM

Mata Hari Paris
Peake polni

Začít se má od píky

Karolína Píková (výslovnost:pɪːk), vlastním jménem Mata Hari je česká politička, cirkusačka a špiónka.

Mládí Editovat

Karolínka byla počata na Vltavě, při plavbě výletního parníku František Josef I pod Vyšehradskou skalou, na přípravném stolu lodní kuchyňky. Proto má české občanství, ačkoli se narodila až o 8 měsíců později v Paříži l.p. 1876.
Otec byl obchodníkem s klobouky a matka korepetitorkou v cirkusu. Karolínka se ve čtyřech letech stává krmičkou krokodýlů a v 15 to dotáhla až na vrchní ošetřovatelku kunďabáků.

Špiónka Editovat

Když vypukla první světová válka, seznámila se v Holandsku s agentem, který jí naverboval do služeb německé rozvědky. Ve Španělsku se seznámila s agentem, který jí naverboval do služeb francouzské rozvědky. Ve Finsku se seznámila s agentem, který jí naverboval do služeb KGB. V Maďarsku se seznámila s agentem, který jí naverboval do služeb BIS. V Albánii se seznámila s agentem, který jí naverboval do služeb rozvědky USA. V Grónsku se seznámila s agentem, který jí naverboval do služeb mongolské rozvědky. V Austrálii se seznámila s agentem, který jí naverboval do služeb italské rozvědky. V Moskvě se seznámila s agentem, který jí naverboval do služeb rozvědky KJA. V New Yorku se seznámila s agentem, který jí naverboval do služeb seychellské rozvědky.
Stala se tak agentkou na 9 stran. Od té doby se všeobecně používá pojem „devítiocasá kočka“. Mezitím se v Praze seznámila s Karlem Čapkem, kterému sežrala knihu Věc Makropulos.

Clenky Veci verejne

Focení

KariéraEditovat

Politickou kariéru začala budováním dětských hřišť a focením se do erotických kalendářů. Po získání základních zkušeností vstoupila do první lepší politické strany. Potom už zbývalo vytvořit stranu podle svých představ. To kontrastuje s ubohostí jiných politiků kteří si myslí že stačí mít hodně vytunelovaných peněz, nebo se stále hlásit do různých funkcí, jak to opakovaně dokazuje např. Bobošíková, ovšem stále neúspěšně.

Politička Editovat

Při svých cestách se nemohla nedoslechnout o zemi, kde létají pečení holubi přímo do huby. Tam naverbovala do svých služeb Radka Memento Johna a Víta Šprčka Bártu. Založila bezpečnostní agenturu ABL.

Pak obsadila posty místopředsedkyně vlády, předsedkyně Legislativní rady vlády a předsedkyně Vládního výboru pro koordinaci boje s korupcí. Další položkou na její cestovní mapě je Afrika. Touží jít ve stopách Hanzelky a Zikmunda. Dnes překvapivě vtrhla na ministerstvo jako pravá bohyně války a nezůstal tam kámen na kameni. Václav Klaus neměl nejmenší šanci ji v tom zabránit. Ostatní politici s hrůzou očekávají na koho se zaměří příště.

Tvrdý dopad Editovat

Přestože ji mohl zachránit konec světa, přišel tvrdý dopad, pouze za několik peakesekund působení na ministerstvu vypálila tam odkud vyletěla.