Kaufland

Z Necyklopedie

Přesměrováno z Kaufmumuland
Google uncyc Kaufland na googleTohle je nejlepší článek na téma „Kaufland“ na celým internetu.
Split-arrows Tento článek nemá skoro nic společného s článkem Call of Kaufland.

To je dobře, kdyby byly stejné, nebyl by důvod, aby se jmenovaly jinak.

Certifikovano - tradicni vietnamsky obchod
Kaufland logo

„Tak vy nemáte kuřecí kůžičky jo? Zavolám na vás eSTéBáky!“

- Hladový senior

„Dobrý den, chci se zeptat, zda je možné ve vašich prodejnách platit říšskou markou?“

- Tonda

Kaufland je německý obchodní řetězec, jenž roku 1984 (!) plynule navázal na řetězec Scheißeland původem z Rakous. Narozdíl od jiných řetězců (Albert, Billa…) se nesnaží na zákazníkovi za každou cenu vydělat, ale snaží se tvořit ceny obyčejným lidem. Patří do skupiny Schwarz Gruppe.

Současným ředitelem tohoto stánku kulinářských zážitků z Polska není Horst Fuchs, ale Frank Lehmann.

[editovat] Zaměstnanci

Obchodní řetězce
Koruna

potravinové
Albert
Allahu Akbar
Billa
de Billa
Kaufland
Lidem
Lidl
TESCO
Večerka

nábytkové
IKEA
Necyklokrám

ostatní
Agrofert
Cikay Elektrospotřebiče
IKEA

Kaufland nacistka

Místní zaměstnanci jsou vesměs milí obyčejní lidé. Naopak zákazníci se často neumí chovat a nadávají prodavačkám do kurev. I proto jsou občas některé starší prodavačky na zákazníky nepříjemné.

[editovat] Budoucnost

Analytici jako jsou Vlastík Plamínek, Jolanda anebo Tomáš Jedno se shodují, že Kaufland bude nadále růst a expandovat a čeká jej veliká a bohatá budoucnost.

[editovat] Kdo slavný zde nakupoval?

Historicky prvním nakupujícím v Kauflandu byl šestiletý klučina z Čech Ladislav „Ládík“ Hruška, který v Německu zrovna trávil dovolenou s prarodiči. Druhou pozici obsadila tehdy 61-letá aktivní důchodkyně Elke Hansmüller, která za války pracovala v belgickém stánku s čokoládou a municí. Třetí pozici si s předstihem zajistila paní Hrušková.

N E C Y K L O K R Á M

vás naučí mnoho
užitečných věcí o obchodování!

Necyklokram logo

[editovat] PC hra

Ačkoliv se to zdá neuvěřitelné, Kaufland byl předmětem vývoje počítačové hry. Ve své podstatě jde ale jen o grafickou úpravu kultovní hry Call of Duty. Do hry jsou přidána nová loga, je pozměněna textura potravin, hoven a pokladních. Popularitu si získal přidaný mód "Extra Hard Challenge".

Tento mód je určen pouze pro zkušené hráče. Jste jeden z tisíců zákazníků Kaufmumulandu (Activision neměl práva na Kaufland jakožto obchodní značku) kam jdete s cílem nakoupit čerstvé rohlíky. Dokážete se prodrat davem důchodců, najít čerstvé rohlíky, najít igelitový pytlík na rohlíky, neztratit se, najít pokladnu, najít funkční pokladnu, najít funkční pokladnu, kde se dá platit kartou, najít funkční pokladnu, kde se dá platit kartou a kde vám dají nový igelitový pytlík a to všechno do pěti minut, aby jste stihli firemní svozový autobus do práce? Navíc Vás ještě bude pokladní zdržovat otázkou, jestli máte Kaufmumucard, ptát se, jestli jste spokojen s nákupem… A vy nemáte to srdce říct jí, že kdyby byl poblíž jiný supermarket, tak jdete do něj. Nemáte to srdce jí říct, že vás štve ten její nacvičený úsměv. Že vás štve, že jste se prodírali přes dav důchodců a ochranka vás skoro vyhodila, protože jste ohmatával rohlíky.

Žena za pultem edit Bird hand obchod - business - geschäft - commerce - abarrotería - affare - торговля Bird hand
AgroprdAktron TelekomAlčertBhuptgBillboardBojovníci od Al-LidluCall of KauflandCastrolCentrální šroubCikay ElektrospotřebičeČESCOČeská poštaČínské bistroČínské výrobkyDebillaHorst FuchsCharitaIKEAInzerátKaufmumulandKobloLidem (obchod)ObchodOchrana osobních údajůPlutoniumPodnikatelPojištěníProblientMakroprocesorMasokombinátNákupní vozíkNecyklokrámReklamaReklamy GoogleRobin OilSkálaSlevový kupónŠestsetšedesátšestkaUruguayský pytelVečerkaVietnamské bistroZájezdy last yearZbožíZákazník   
uncyclopedia