Kekésvárostárojvaránytokajkerénycsukanagyhekétékpatákyulváros

Z Necyklopedie

1 Kc zlamana.jpg Tento článek stojí za jednu zlámanou grešli. Je třeba jej převést na konvertibilní měnu, nebo na zlato, případně na sůl, která je nad zlato. Moeda mafagafo.jpg
Poloha obce na mapě Maďarska

Kekésvárostárojvaránytokajkerénycsukanagyhekétékpatákyulváros je název vesnice v Maďarsku, nacházející se nedaleko Budapešti. Není známá téměř ničím, kromě toho, že má tak prdelní název, že si ho nikdo nemůže zapamatovat. Prý nedaleko odsud ovšem jeli dva sedláci úvozem, a říkali komu ker dere tvár a komu nedere. Ačkoliv se to nezdá, i z tohoto nenápadného spojení časem vznikl dnešní název, který však rozumný člověk nedokáže přeložit.

[editovat] Kekésvárostárojvaránytokajkerénycsukanagyhekétékpatákyulvárosské víno

Kekésvárostárojvaránytokajkerénycsukanagyhekétékpatákyulvárosské víno je nejchutnějším vínem, jaké se v Maďarsku produkuje. Jak se shodují největší sommeliéři, je dokonce mnohem lahodnější, než světoznámé Tokajské. Vzhledem ke komplikovanému názvu vesnice však kekésvárostárojvaránytokajkerénycsukanagyhekétékpatákyulvárosské víno nenašlo cestu ani k zahraničním, ani k maďarským zákazníkům, protože nikdo není schopný si tento název zapamatovat. Ti fajnšmekři, kteří si název přesto zapamatovali, mají také smůlu, neboť si název nepamatují jejich vinotékáři, obchodníci, restauratéři či číšníci, takže jim požadované víno stejně nedodají.

A tak musí všechno kekés­város­tárojvarány­tokaj­kerény­csukanagy­hekéték­patáky­ulvárosské víno vypít sami Kekés­város­tároj­varány­tokaj­kerény­csuka­nagy­hekéték­patáky­ulvárosští. A vůbec jim to nevadí, naopak se dá pozorovat kladný vliv na jejich zdraví.

Google uncyc.jpg Kekésvárostárojvaránytokajkerénycsukanagyhekétékpatákyulváros na googleTohle je nejlepší článek na téma „Kekésvárostárojvaránytokajkerénycsukanagyhekétékpatákyulváros“ na celým internetu.
Město veliké, jehož sláva hvězd se dotýká

Bohemia:

Moravstán
a Slizko:

Cizina:

uncyclopedia