Kladivo

Z Necyklopedie

Skladivo

Švýcarské kladivo.

Kladivo je nejdůležitější vynález lidstva, který denně posouvá vývoj lidstva kupředu! Samotné slovo kladivo je keltského původu. Původně značilo claidh-ivo neboli "tisový meč". Podle souběžné etymologie (etymologia parallelansia, L.) slovo zároveň vzniklo v době pračlowjeků. Pračlowjeci se mlátili svými sekeromlaty, někdy přežili, někdy se domlátili. Když se zcivilizovali, začali se místo mlácení klát. Aj sami sebe přejmenovali: pračlowjeci jim znělo dívně, a jelikož dívizna ještě nebyla vynalezena, nemohli se ani dívit. Ale na to klání byli jako diwí ("v" rovněž ještě neexistovalo) a stali se tedy díwochy. Nástroj, kterým se dívoší kláli, nazvali kladíwo - klání díwochů. Špatný prawopis "kladivo" zavedli Adam Presl z Jungmannů r. 1854.

„No ono se řiká, že kladivu na dešti se nic nestane, ale oni se mu vybijou baterky a pak nesvítí. Proto kladiva nesvítěj.“

- Radek R.

„Nemáte někdo kladivo? “

- Jeremy Clarkson když musí něco opravit

[editovat] Využití

Palice

Ukázka palice, tato má navíc gumovou hlavu, takže s ní lze vykonávat práci oběma směry bez větší námahy.

Kladivo lze využít prakticky k čemukoliv, používá se k řešení nejrůznějších problémů, obecně platí, že kladivem jde vyřešit jakýkoliv problém, v případě že ne, jedná se o problém kladivem neřešitelný a musí být nasazena jiná metoda řešení problému (například palice, o které si povíme později). Kladivo se dříve používalo i ve školství, pak používání kladiva Ministerstvo školství zakázalo; takže sami bez šalin Škoda 13T nic nepodnikneme, musíme se spoléhat na Sdružení pro obnovu tělesných trestů ve školství.

V současné době neexistuje žádný vědní obor, který by se obešel bez kladiva, neexistuje ani jakýkoliv jiný obor který by se obešel bez kladiva, kladivo se hodí ke všemu, od zatloukání hřebíků až po otvírání lahváčů.

Kladivo je možné použít k testování plazmových obrazovek. „Abychom se přesvědčili, co se stane, když do obrazovky plazmového televizoru udeříte kladivem, udeřili jsme do něj kladivem.[1]

Ženám se doporučuje, že mají penis držet stejně, jako se drží kladivo. Kontrolní otázka: Co drží průměrná žena v ruce častěji?

„Jak je třeba držet kladivo, abyste se nepraštili do prstu?

Oběma rukama.“

- Anonym

[editovat] Historie

Krtecekkladivo

I krteček ví, co je pro něj dobré!

Spekuluje se o tom, že kladivo je mimozemský vynález, který byl předán prvním předchůdcům lidí, čímž se jejich evoluce urychlila o cca 10049947 let (všimněte si, že jde o vy-víte-co), vědci se totiž domnívají, že člověk by nebyl schopný takto geniální vynález vynalézt.

„Vypadá to jako jednoduchá věc, ale ve skutečnosti je to fakt těžký vymyslet!“

- Henryk Lahola

[editovat] Palice

Palice byla vyvinuta někdy v pravěku, jelikož se stále častěji vyskytovaly problémy, na které prosté kladivo nestačilo, jako například lov dinosaurů, války, stavba ňaderných elektráren a podobně. Palice je povětšinou těžký kus železa ve tvaru válce umístěný na dlouhé násadě. Brzy se neuvěřitelně osvědčila a dokonce hrozilo, že plně nahradí kladivo! Naštěstí se začaly opět vyskytovat práce u kterých byla ještě stále potřeba hodinářské přesnosti a šetrnou ruku, které lze s palicí dosáhnout jen velmi obtížně. Palice se dodnes hojně využívají zejména ve stavitelství a v nejrůznějších vědeckých laboratořích.

[editovat] Výskyt

20-mobil

Jako kladivo lze použít prakticky cokoliv.

Kladivo lze nalézt prakticky všude. Stejně jako platí, že většinu problémů lze řešit kladivem, tak i většinu věcí lze použít jako kladivo. Zde ovšem neplatí, že co nelze použít jako kladivo, to neexistuje. Stručný výpis věcí, které nelze použít jako kladivo:

  • Chuck Norris (je jediný, který dokáže použít cokoliv jako kladivo, včetně sebe sama)
  • Chleba, ani ten tvrdý.
  • Převaděč spojitosti.
  • Sluha tazmánského policisty mimo službu.
  • Taktický rezonátor částic (asi to jde, ale silně se nedoporučuje)
  • Stereoskopické kladivo (zatím v přísně tajných laboratořích)
  • Emo (byli by pak velice smutní)
  • gumové kačenky (pískají u toho)
  • Odrostlejší děti (většinou se všelijak kroutí a cukají, takže výsledek bývá žalostný)
  • Granát (ten je sice výborný, ale má malou životnost)
  • Dále nelze používat velké objekty jako domy, některá zvířata atd.

[editovat] Zásluhy

Použitím kladiva byl zprovozněn raketoplán na výpravě k zneškodnění asteroidu který hrozil zničit celou Zemi. Je to zatím největší úspěch kladiva. Jinak by už žádná budoucnost nebyla.

[editovat] Budoucnost

Budoucnost kladiva vypadá stále dobře a to i přes pokračující vývoj nových technologií, celkovou dekadenci lidstva směřující k debilitě a postupné ubývání kladiv, nový ambiciózní projekt „Kladivo do každé domácnosti“ by měl ovšem tento problém vyřešit.

„Kladivo najde uplatnění i v budoucnosti.“

- Kapitán Osvěta
Merge-arrows Tento článek se tematicky překrývá s článkem Stereoskopické kladivo.

uncyclopedia