FANDOM

Kockolit

Detailní pohled zevnitř kočičího záchodka. Otvor pro vpad bobků je současně oknem pro pohled na oblohu.

Kocici wc uprava

I běžné WC lze upravit pro kočku

Kocka na wc

Konečné řešení

Kočky byly odjakživa úzkostně čistotní tvorové. Čistotný je dokonce i tak velký druh kočky, jakým je Kočka sloní. Není tedy divu, že si kočky samy v průběhu času vynalezly speciální kočičí záchodky. Pokud jsou domestifikované, nepohrdnou ani běžným WC, je to z toho důvodu, že kočky jsou mnohem inteligentnější než např. psi, konečně viděli jste snad policejní kočku?

HistorieEditovat

Nejstarší nálezy pozůstatků kočičích záchodků jsou datovány až do druhohor, do pozdního igelitu. Kočky, tehdy ještě velké jako dobře urostlá lípa, vyhledávaly místa s měkčí půdou, kam by mohly zahrabat své příšerně páchnoucí bobky (hovno, průjem nebo zácpa). Dnešní obyčejná kočka domácí je mnohem menší, a proto se vejde i se svým záhodkem do bytu.

Postupné zmenšování koček probíhalo ruku v ruce se zabíráním půdy lidmi. Když nemohly být velké kočičí záchodky pro velké bobky, kočičí genetická výbava zareagovala a výsledek potkáváme v bytech některých hostitelů současných koček (nicméně smradová složka bobků zůstala nezměněna od pravěku).

VyužitíEditovat

Jistě je dobře známo, že chemická sloučenina zvaná sůl se těží právě v použitých kočičích záchodcích. A to právě v těch z pravěku – ty totiž časem zalilo moře (globální oteplování, tání ledovců), přírodní kočkolit se i s bobky rozpustil, následně vykrystalizoval a jednoho dne nic netušící lidé začali spokojeně těžit sůl, dodnes velmi oblíbeného pomocníka v kuchyni při vaření.

Dnes jsou obří kočičí záchodky k vidění jen v obřích muzeích. Ty pro obyčejné kočky jsou malé a soli z nich nikdy asi moc nebude. Velkou zajímavostí je ale fakt, že podle vzoru prastarých kočičích záchodů se dnes staví fotbalové stadiony (slovo stadion pochází z féničtiny: s = z, tadi = kočka, on = vy-víte-co). Není totiž divu, zkosený a částečně otevřený strop takové budovy, který kočce umožňuje nemetat bobky kolem sebe při zahrabávání, je současně ideální střechou pro fotbalisty a jejich fanoušky. Jsou pod širým nebem, a když je hnusně, zatáhnou jen tu nejpodstatnější část střechy.

Stadion je asi jediný kočičí záchodek, který mají lidé rádi. Problém nastává, když fotbalisté v záchodku hrají v době, kdy se na kočičí záchodek seběhnou kočky z celé městské čtvrti. To se údajně děje vždy v první neděli v měsíci.

Mňoukněte na Editovat

Hovnocuc edit Hovnocuc s.r.o.
    Adult Baby storyAdult BabyBanžo žumpingCařihradDejvický průjem 2015Doktor HnůjDveře vod hajzluExkrementismusExkrementologieFekalismusEurestFekete-VodérádHnědá magieHovnoHovno se staloHod hovnemJaderný výprdJak správně srátKadíš jak hrom!KakofonieKočičí záchodekLepíkLepíkismusNasranáNávštěvní řád kadibudkyNápisy na WCPisoárkyPrdíkPrdíkyProjímadloPrůjemRybenkaŘiťoviceSběr psích hoven v Praze 666Smrad (veličina)SprcnutíSvatá stoliceTeorie vsání prduToaletova kružniceToaletní papírVelký kulovýVyšná Diera pod SráčomWC kreativecWC (organizace)ZácpaZáchodZóna placeného sraní