Kočkopes

Z Necyklopedie

Kočkopes
Kockopes 1hlavy
Kočkopes jednohlavý

Stupeň ohrožení
vzácný
Vědecká klasifikace
Říše: živočichové (Animalia)
Kmen: strunatci (Chordata)
Třída: savci (Mammalia)
Řád: šelmy (Carnivora)
Čeleď: kočkopsovití (Felicanidae)
Rod: kočkopes (Felicanis)

„To poslední co potřebuje policie Čr je kočkopes“

- [[Petr NečasO vhodnosti kočkopsa v policejních službách|Petr NečasO vhodnosti kočkopsa v policejních službách]]

Kočkopes (lat. Felicanis, angl. Catdog, něm. Katzehund, slov. Kocuropes) je kočkopsovitá šelma z čeledi kočkopsovitých. Dodnes byly objeveny čtyři druhy kočkopsa: kočkopes jednohlavý, kočkopes dvouhlavý paralelní, kočkopes dvouhlavý sériový a kočkopes bezhlavý dvouocasý, někdy též nazýván dvojprdelní.

Jak již název napovídá, jedná se o spojení dvou zvířat - kočky a psa. Je ideální pro lidi, kteří chtějí mít pouze jeden kus domácího mazlíčka a nemohou se rozhodnout, zda si vybrat kočku nebo psa. Na chov je tento tvor náročný stejně jako kočka a pes dohromady.

[editovat] Výskyt

U nás se kočkopes volně téměř nevyskytuje. A pokud ho přeci jenom potkáte, máte hodně velkou kliku, nebo musíte přestat / začít (nehodící se škrtněte) brát drogy. Volně potulující se kočkopes pravděpodobně utekl majiteli a nezbývá mu víc než 24 hodin života.

[editovat] Druhy kočkopsa

Kočkopes jednohlavý Jedná se o výsledek páření prasopsa a kočkovité šelmy. Tento druh v přírodě potkáte nejpravděpodobněji. Nese rysy jak kočky, tak prasopsa a z každého druhu si odnáší charakteristické znaky a chování. Takto je možné získat i jiné kočkopsovité šelmy, jako jsou například tygropes (na fotografii vlevo), kočkovlk, lvoliška apod.

Tygropes

Tygropes

Kockopes 2hlavyP

Kočkopes dvouhlavý paralelní

Kočkopes dvouhlavý paralelní

Toto je nejvzácnější exemplář kočkopsa. Vznikl při spáření kočkovité a psovité šelmy, přičemž minimálně dvě embrya se v děloze skřížila a vytvořila siamské dvojče. Zvíře má poté minimálně dvě hlavy, z nich alespoň jedna je kočičí a alespoň jedna psí. Hlavy jsou vedle sebe "zapojené sériově".
Nevýhodou tohoto druhu je, že obě se k vám mohou naráz otočit zády. A kousnutí oběma hlavami najednou také celkem slušně bolí.

Kočkopes dvouhlavý sériový Tento druh kočkopsa byl vytvořen geneticky skřížením DNA kočky a prasopsa. Lze toho docílit i tak, že do teleportovacího zařízení umístíte kočku a prasopsa. Tento pokus byl ztvárněn v americkém dokumentárním seriálu Simpsonovi.
Nevýhodu sériového kočkopsa poznáte, pokud se najednou rozběhne kočka i pes, čímž způsobí, v lepším případě přetržení zvířete a následné úmrtí, v horším případě pouze natažení, čímž se váš domácí mazlíček natáhne až na 6 metrů. Poté je problém jak při venčení, tak při transportu.
Výhoda je, že se k vám sériová kočkopes nemůže otočit zády a vyšpulit na vás zadek. Pokud by se o to pokusil, docílil by tím jevu podobnému Mikešovu máselnému paradoxu.
O tomto kočkopsu je natočen stejnojmenný dokumentární seriál pro děti.

Kočkopes bezhlavý dvouocasý Je to zbytek při zdařeném skřížení kočky a psa v teleportovacím zařízení. Na obou stranách se nachází pouze zadní část zvířat.
Velkou výhodou je, že toto zvíře nemusíte krmit a nekouše. Na druhou stranu brzy umírá hlady a velice jednoduše se k vám dokáže otočit zády.

[editovat] Související články

uncyclopedia