Kokain

Z Necyklopedie

Merge-arrows Tento článek se tematicky překrývá s článkem Šňupajn.

Coke
Koksovna

Výroba kokainu ve velkém

Kokain (koks, cukr) je bílý prášek barvy slonové kosti s účinky podobnými kávě a hlavní součástí oblíbeného nápoje Coca-Cola. Proto se můžete mnohde dočíst, že cola obsahuje sedmnáct kostek cukru, což vysvětluje její cenu a skutečnost že nechutná po sacharóze. Kokain se vyrábí z neškodné bylinky zvané koka ve speciálním zařízení zvaném koksovna, jež jsou umístěnímy zejména v Jižní Americe a na Ostravsku. Kokain se vyrábí v mnoha modifikacích, pro příklad uvedme šňupajn nebo také Paralen.

[editovat] Škodlivost

Po zhlédnutí následujícího přehledu můžete jasně usoudit, že kokain je látkou téměř neškodnou s nepatrnými vedlejšími účinky.

Výhody
Dvacetiminutový pocit povzbuzení
Nevýhody
Po dvaceti minutách: nastupuje bolest hlavy, zvracení, pocit nanic, sebevražedné myšlenky.
Po delším užívání: neplodnost, demence, ucpaný nos.

[editovat] Legalita

Podle zákonů České republiky je držení více než jednoho kilogramu kokainu trestný čin, který se trestá podle zákona. V případě že jste osoba veřejně činná bez obchodní licence (poslanec, radní, policista, mafián, rosnička z počasí, Maradona) můžete si dělat, co chcete, pokud včas platíte podomnímu prodavači zvanému dealer. Obchod s kokainem obvykle řídí kurýrní firmy též nazývané gangy, které zboží nakupují od velkoobchodníků z Latinské Ameriky (například Ostravská uhelná).

Růžový slon
CukrHalucinaceHoubičkaChlastKafeKekafiKokainLSDMarihuanaPervitinŠňupajnTelevizeOkena
uncyclopedia