Koledy

Z Necyklopedie

Digitální fotoaparát Temuto článku sa nedostává fotka. Kdo béváte het, bléskněte to.

Jako koledy označujeme soubor epicko-lyricko-erotických šlágrů, které se zpívají v průběhu Vánoc pro zahnání stresu a obav z komunikace s příbuznými a k ukrácení času do příchodu Kommerzmana.

Jedním z velkých autorů, nepočítáme-li nespočet anonymních dárců not a nápadů, byl také Jakub Jan Ryba, který napsal vši Vánoční (v originále Vši na noční, ale ono to pak nějak zdomácnělo). Na jeho počest se všechny koledy musí rýbovat, aby se dopřálo libého sluchového zážitku a prostý lid si text snadno zapamatoval.

[editovat] Druhy koled

Rozdělení koled odráží složení společnosti, neboť Český národ je pestřejší než papoušek Daniela Nekonečného. Lingvistická sekce Vědeckého týmu Necyklopedie úspěšně identifakovala následující druhy.

[editovat] Mateřské

  • Chtíc, aby sral - šanson matky, jejíž dítě trpí chronickou zácpou.

[editovat] Poštovní

  • Nesem vám noviny - oborový song zaměstnanců spojů

[editovat] Pro konzumenty omamných látek

[editovat] Politické

  • Koleda, koleda Štěpáne - vánoční hymna mladých a perspektivních členů KSČM, velebících předlistopadového pohlavára

[editovat] Zoofilní

  • Pásli ovce Valaši - tradiční lidová koleda z východní části Moravistánu na hranicích s Horními Uhrami, velebící roztomiloučká heboučká zvířátka, která na pasáčka koketně špulí podocasní část a jsou za tučný obolus nabízena sexuchtivým turistům z německy mluvících zemí.

[editovat] Pedofilní

  • Jak jsi krásné, neviňátko - obdoba Pásli ovce, zde se však nezpívá o sexy vlnouobdařených krasavicích, ale o fakanovi

[editovat] Xenofobní

V souladu s oficiální strategií Evropské unie o začleňování minorit jsou blahosklonně povoleny též rýmovačky pro mentálně zaostalé jedince. V aktuální hitparádě vedou následující pecky:

  • Heil Vánoce - oslava Vánočních svátků, při zpívání se protagonisté zpravidla hlásí o slovo. Jedná se zpravidla o sborový zpěv.
  • Já sním o Vánocich bílých
  • Jéžiš, kupa nácků či její ústecká varianta Ježíšku, pa nácku!
  • Narodil se Ku-Klux-Klan

uncyclopedia