Korán

Z Necyklopedie

1 Kc zlamana.jpg Tento článek stojí za jednu zlámanou grešli. Je třeba jej převést na konvertibilní měnu, nebo na zlato, případně na sůl, která je nad zlato. Moeda mafagafo.jpg
Exploding-head.gif Kniha Korán obsahuje příliš mnoho informací.
Pokud se budete snažit vstřebat všechen její obsah, může se stát, že vám exploduje hlava.

Prasátko čte Korán.png

Prasátka nemají Korán rády.

Soubor:Burqa.png

Korán ve svých epileptických záchvatech napsal prorok Mohammed, který se ve stáří oženil s šestiletou holčičkou. Je to tedy první v historii známý zneuživatel dětí, a jeho kniha je uznávána a mnohdy i srovnávána s podobnou knihou Mein Kampf. Mohammed v Koránu nabádá k totálnímu vyhlazení všech prasátek, psů a prasopsů. Jednotlivé kapitoly se nazývají Súry, Šišky, Lopuchové listy, Žlučové kameny, Kraví exkrementy apod. které vůbec na sebe nenavazují. Proto se Korán špatně čte. Přesto imámové a různí duchovní nutí své věřící učit se Korán celý nazpaměť. Ti už pak nemají v hlavě na nic místo a je-li Korán či prorok urážen, podléhají záchvatům a mění se tito mírumilovní věřící v krvelačné bestie schopné rozsápat nešťastníka na kusy.

[editovat] Původ a poselství

Korán je svatá kniha muslimů sepsaná světoznámým pedofilním prorokem Muhammadem, který působil v arabských městech Mekce a Medině coby gigolo. Kouřil v nadměrném množství šíšu, ale také trpěl epileptickými záchvaty. Ve svých viděních se setkával s nahými huriskami nepomíjivé krásy a věčného panenství, ale také s anděli, džiny a obry. Odebral se proto do jeskyně kde se setkal s hlasem, patrně bezdomovcem (údajně prý andělem Gabrielem) který mu celý Korán postupně nadiktoval. Pak se odebral do arabských měst a hlásal to coby slovo Boží. Divocí Arabové padli před moudrostí Koránu na kolena a začali dělat to, co jim šlo odjakživa: útočit na ostatní národy a zabíjet nevěřící. Mohammed byl dobrý propagátor a v Koránu nakázal totální vyhlazení všech prasátek, psů a prasopsů, neb podle něj to jsou nečistá zvířata. Zjevovali se mu v hlavě obludy, džinové, které mu našeptávat, aby začal utlačovat křesťany, Židy a homosexuály. On sám byl přitom homosexuál a pedofil, který se ve svých mládí živil převážně jako gigolo nebo obchodník s velbloudním trusem, než se pak rozhodl pro dráhu profesionálního mudrlanta-proroka. Kvůli nedostatku vlastní invence lecos obšlehnul z Bible, judaismu i křesťanství. Korán nenabádá narozdíl od Bible k uctívání jediného Boha, nýbrž k modloslužebnictví - tj. uctívání neživých předmětů, konkrétně k uctívání velkého černého kamene který se nachází v Mekce. Každý věřící je nucen alespoň jednou v životě tento velký kvádr ve zbožné úctě několikrát obejít a přitom vzpomínat na proroka. Dle pověsti zde totiž Muhammad nabízel coby gigolo své služby prostituta.

Burning book-293x300.jpg
Knihy

BabičkaBabiškaBibleBible IV.Dobrý voják ŽvejkĎáblova bibleJak na křečkaJízdní řádKoránLovci mamutůNecrotelecomiconMladý hodný chemikO letadélku KakánětiO třech prasátkáchPrasohlavciRudá, nikoli modrá planetaStopařův průvodce po GalaxiiTeologický výklad jízdního řáduWesmírný omylZlaté stránky

uncyclopedia