Korán

Z Necyklopedie

1 Kc zlamana Tento článek stojí za jednu zlámanou grešli. Je třeba jej převést na konvertibilní měnu, nebo na zlato, případně na sůl, která je nad zlato. Moeda mafagafo
Exploding-head Kniha Korán obsahuje příliš mnoho informací.
Pokud se budete snažit vstřebat všechen její obsah, může se stát, že vám exploduje hlava.

Prasátko čte Korán

Prasátka nemají Korán rády.

Soubor:Burqa.png

Korán ve svých epileptických záchvatech napsal prorok Mohammed, který se ve stáří oženil s šestiletou holčičkou. Je to tedy první v historii známý zneuživatel dětí, a jeho kniha je uznávána a mnohdy i srovnávána s podobnou knihou Mein Kampf. Mohammed v Koránu nabádá k totálnímu vyhlazení všech prasátek, psů a prasopsů. Jednotlivé kapitoly se nazývají Súry, Šišky, Lopuchové listy, Žlučové kameny, Kraví exkrementy apod. které vůbec na sebe nenavazují. Proto se Korán špatně čte. Přesto imámové a různí duchovní nutí své věřící učit se Korán celý nazpaměť. Ti už pak nemají v hlavě na nic místo a je-li Korán či prorok urážen, podléhají záchvatům a mění se tito mírumilovní věřící v krvelačné bestie schopné rozsápat nešťastníka na kusy.

[editovat] Původ a poselství

Korán je svatá kniha muslimů sepsaná světoznámým pedofilním prorokem Muhammadem, který působil v arabských městech Mekce a Medině coby gigolo. Kouřil v nadměrném množství šíšu, ale také trpěl epileptickými záchvaty. Ve svých viděních se setkával s nahými huriskami nepomíjivé krásy a věčného panenství, ale také s anděli, džiny a obry. Odebral se proto do jeskyně kde se setkal s hlasem, patrně bezdomovcem (údajně prý andělem Gabrielem) který mu celý Korán postupně nadiktoval. Pak se odebral do arabských měst a hlásal to coby slovo Boží. Divocí Arabové padli před moudrostí Koránu na kolena a začali dělat to, co jim šlo odjakživa: útočit na ostatní národy a zabíjet nevěřící. Mohammed byl dobrý propagátor a v Koránu nakázal totální vyhlazení všech prasátek, psů a prasopsů, neb podle něj to jsou nečistá zvířata. Zjevovali se mu v hlavě obludy, džinové, které mu našeptávat, aby začal utlačovat křesťany, Židy a homosexuály. On sám byl přitom homosexuál a pedofil, který se ve svých mládí živil převážně jako gigolo nebo obchodník s velbloudním trusem, než se pak rozhodl pro dráhu profesionálního mudrlanta-proroka. Kvůli nedostatku vlastní invence lecos obšlehnul z Bible, judaismu i křesťanství. Korán nenabádá narozdíl od Bible k uctívání jediného Boha, nýbrž k modloslužebnictví - tj. uctívání neživých předmětů, konkrétně k uctívání velkého černého kamene který se nachází v Mekce. Každý věřící je nucen alespoň jednou v životě tento velký kvádr ve zbožné úctě několikrát obejít a přitom vzpomínat na proroka. Dle pověsti zde totiž Muhammad nabízel coby gigolo své služby prostituta.

Burning book-293x300
Knihy

BabičkaBabiškaBibleBible IV.Dobrý voják ŽvejkĎáblova bibleJak na křečkaJízdní řádKoránLovci mamutůNecrotelecomiconMladý hodný chemikO letadélku KakánětiO třech prasátkáchPrasohlavciPříručka pro pohádkového panovníkaRudá, nikoli modrá planetaStopařův průvodce po GalaxiiTeologický výklad jízdního řáduWesmírný omylZlaté stránky

uncyclopedia