Korejská lidově demokratická republika

Z Necyklopedie

Korejská lidově demokratická republika
조선민주주의인민공화국
Korejská lidově demokratická republika – znak
Korejská lidově demokratická republika – vlajka

Kim Ir-sen je stálým zdrojem energie.

Dprk pyongyang mansu kim sculpture 05.jpg

U sochy Kim Ir-sena jsou děti nejšťastnější.

státní zřízení:dědičná monarchie
hlavní město:평양직할시
jazyk: lidově demokratická korejština
náboženství:čučche, Kimunismus
počet obyvatel:6 000 000 000
Korejská lidově demokratická republika – mapa
Korejská lidově demokratická republika je vidět i z vesmíru.
prezident:Otec, Syn a Duch Kimův
král:Strýc, Synovec a Prduch Kimův
sultán:Prastrýc, Prasynovec a Skleróza Kimova
premiér:Kimův obraz
hymna:Jsem rád, že jsem soudruhem
měna:Lidově demokratický americký dolar
národní jídlo:není
národní sport:masová gymnastika; atombal, Hod Atomem

„KLDR není D ani L a vlastně ani R.“

- Někdo z fejzbůka

Korejská lidově demokratická republika je prvním státem na světě, který vybudoval komunismus. Kromě toho je také (vedle Nepálu v letech 2005–2008) jedinou komunistickou monarchií na světě. Proto je zemí zaslíbenou pro všechny komunisty a stejně tak i pro všechny monarchisty.

[editovat] Čučche

Lotnictwo.png

Korejské lidově demokratické letectvo

Lid Korejské lidově demokratické republiky odmítá podvratnou imperialistickou propagandu šířenou po internetu, v médiích a pomocí mobilních telefonů. V Korejské lidově demokratické republice (KLDR) má každý dostatek všeho, co potřebuje k harmonickému životu. Na základě ideologie čučche je KLDR soběstačnou zemí, která nepotřebuje dovážet žádné zboží, protože si všechno potřebné vyrobí sama v mnohem lepší kvalitě. KLDR je také zcela nezávislým státem, který se nemusí spolčovat s jinými, protože mu vládne Věčný prezident z nebes. KLDR má nejlepší armádu na světě, je schopna ubránit se jakémukoli útoku ze souše, z moře, ze vzduchu, z vesmíru i z podsvětí. Technologický pokrok umožnil této zemi vypouštět na oběžnou dráhu neviditelné družice.

[editovat] Komunismus

KLDR je prvním státem na světě, který vybudoval beztřídní společnost. Stát zajišťuje dostatečný příděl potravin pro každého (100 g rýže denně). Každý obyvatel má zaručeny sociální jistoty.

Vše, čeho severokorejský lid dosáhl, je zásluhou jeho prezidentů. Ať žije nejvěčnější slunéčko Kim Ir-sen! Ať žije nejzářivější slunéčko Kim Čong-il! Ať žije nejrudější slunéčko Kim Čong-un!

[editovat] Prezidenti

Kimove.jpg
Kimové

Kim I.Kim II.

Kim III.Kim IV.

[editovat] Kim I.

Nejdůležitější událostí v historii je rok 1912 (rok 1 éry čučche). Toho roku, dne 15. dubna, právě v okamžiku, kdy ke dnu klesal Titanic coby symbol zkaženosti a úpadku západní buržoazie, se z božského vnuknutí narodil Věčný vůdce Kim Ir-sen. Ve Věčném vůdci Kim Ir-senovi ze vtělila sama podstata nebeského komunismu. Každý krok, který učinil Věčný vůdce Kim Ir-sen na Zemi byl výtryskem kladné vesmírné energie. Věčný vůdce Kim Ir-sen osvobodil Koreu od japonské okupace a ubránil vlast proti americké agresi. Osobně vybudoval v KLDR komunismus. Největší Korejec všech dob Kim Ir-sen nezemřel, nýbrž stal se nejvyšším božstvem, je navždy věčným prezidentem Korejské lidově demokratické republiky.

Schluckspecht.jpg

Kim Čong-il – nejlepší korejský lidově demokratický sommeliér

[editovat] Kim II.

Kim Okurka.JPG

Kim Čong-il těsně před tragickou explozí pýchy KLDR: bojové okurky

Boží syn Kim Čong-il se narodil na hoře Päktusan, která je odpradávna opředena řadou legend a bájí. Jeho narození bylo ohlášeno zpěvem vlaštovek, rozkvetly květiny, nad horou se vytvořila dvojitá duha a na obloze se zjevila hvězda na znamení narození budoucího vůdce. Boží syn Kim II. rozvíjel dědictví otcovo v době, kdy se spojily síly zla na celém světě – Sovětský svaz zradil myšlenku komunismu, za což jej Bohové spravedlivě potrestali. Také Čínská lidová republika v zájmu kapitalismu neváhala vyjednávat s největšími nepřáteli – s USA, Japonskem a Jižní Koreou o zničení KLDR. Za to je však čeká boží trest. Z božského vnuknutí sestavil Veleosvícený prezident Kim II. atomovou bombu, která je připravena zbavit KLDR všech jejích nepřátel. Kim zemřel v roce 2011 při návštěvě zbrojní továrny maskované za okurkové pole, viz foto. Protože se tím zpronevěřil svým ideálům, čeští komunisté začali slavit [1] Oproti tomu mezi medvědy a strakami bylo velké truchlení a naříkání.[2]

V zimě náš velkolepý národ zlomila obrovská tragédie. Náš nejvyšší vůdce nás opustil a zanechal nás jako sirotky napospas okolním zemím, které se dusí kapitalizmem. Projevujeme svou nejvyšší lítost nad odchodem našeho milovaného vůdce, jenž nás vedl ke světlým zítřkům a v jehož odkazu bude pokračovat jeho velectěný syn, Kim Čong Un. Možná se ptáte, co se našemu vůdci stalo - Zlotřilí imperialisté z USA vyslali obrovskou, dvacet kilometrů dlouhou interkontinentální střelu, aby zasáhla naše milované hlavní město Pchyongyang. Náš vůdce zrovna odpočíval v posteli, když pocítil záchvěv Síly, jak raketa opouštěla Silo. Nebylo času nazbyt a tak vyletěl do oblak přímo ze svého okna ve svém paláci, aby zničil onu raketu. Náš Vůdce letěl naproti raketě tak rychle, jak to jen šlo, aby nás uchránil před jistou zhoubou, čímž překonal rychlost světla a s raketou se setkal někdy na začátku 20. století. Svou božskou pěstí udeřil do špičky rakety a tak spustil dvousetmegatunové jaderné zařízení, jež vytvořilo zvláštní úkaz na Sibiři, v oblasti zvané Tunguska. Mohutný poryv energie odvlál našeho Vůdce zpět časoprostorovým kontinuem do přítomnosti, ale neměl dostatek síly, aby hladce přistál, a tak alespoň stočil dráhu svého letu na prohnilý Washington, který svým sebevražedným pádem vymazal z mapy. Smrt našeho drahého Vůdce ukáže Spojeným Srátům, že s námi si nikdo zahrávat nebude!

KimJongUn.jpg

Kim Čong-il a Kim Jong-un se svými generály

[editovat] Kim III.

Kim jong un smuten.jpg

Kim III. oznamuje, že mu umřel křeček

Na znamení božské milosti byla Korejská lidově demokratická republika požehnána hned několika syny Jeho soudruhovosti Kima Čong-ila. Božský prst ukázal na nejmladšího z nich, Jeho rudost Kima Čong-una. Ten je podle prorockých slov Marxových Ztělesněné mládí, Záruka zářných zítřků. Zářivé slunéčko Kim III. povede Korejskou lidově demokratickou republiku po tisíce let! V něm je naděje pracujícího lidu!

[editovat] Kim IV.

Tak jako ČeskoKarla Čtvrtého, bude mít i Korejská lidově demokratická republika Kima Čtvrtého. Ten postaví Kimův most, Kimovo náměstí, Kimštejn a Kimovy Vary. Všechny stavby, které postaví, budou ze zlata a drahokamů. se naplní jeho dny, bude moci Korejské lidově demokratické republiky podřízen celý vesmír. V ten čas nastane konec všech dějin a Kim IV. vrátí vládu nad Korejskou lidově demokratickou republikou zvěčnělému božskému prezidentu Kimovi I. Amen!

[editovat] Tisk

Korejský lidově demokratický tisk je demokratický a svobodný, protože tiskne pod moudrým ideovým vedením osvíceného lidově demokratického vůdce Kima III. Kvalitu tiskové služby KLDR potvrzuje například letošní zpráva reportérů bez hranic, podle které se Korejská lidově demokratická republika umístila v řebříčku svobody a lidové demokracie tisku na hezkém 179. místě.

[editovat] Atom-Ová Puma

Nedávno byl jmenován generál Atom-Ová Puma do funkce ministra útoku. Samotný Atom-Ová Puma nám k tomu řekl, že za všechno vděčí velkému vůdci Kimovi a nikdy ho nezklame! Hned den po jmenování do funkce úspěšně obsadil Lakatošův Železný pás a získal pro velkého nadboha Kima strategické zásoby železa.

[editovat] Mír

Korejská lidově demokratická hrdinná a dobře živená armáda bez váhání udeří jako železná pěst na imperialistické válečné štváče z Washingtonu a jejich loutkové přisluhovače ze Soulu, kteří chtějí narušit jednotu našeho lidu a mír v naší lidově demokratické zemi.

[editovat] Co oko nevidělo

Země Koruny české BohemiaBójskoBudvajzskoBrněnská republikaČeskoČeská říšeČeskoslovenskoČeskotskoHoráckoIslámský stát v TeplicíchJižní ČechyKatolická AOKarlovarské VelkovévodstvíKřivočeskoMaleschauMexxikoMongolská kolonieMoravstánOsoblažskoRepublika Tercie ASlizkoSudetenlandTěšínskoTuzemskoValašskoVelká MoravaVietnamVysočinaNRVK

EvropaAlbánieAnglieBaskickoBělehradský pašalíkBelgieBěloruskoBulharskoČerná HoraČeskosaské ŠvýcarskoČtvrtá říšeDánskoFinskoFrancieChorvatskoIrskoItálieIslandIslandský státKosovoSA KosovoLichtenštejnskoLucemburskoMaďarskoMoldavskoNěmeckoNDRNizozemskoNorskoPolskoPortugalskoRakouskoRumunskoŘeckoSeverní KyprSicílieSkotskoSlovenskoSlovinskoSrbskoSRDŠpanělskoŠvédskoŠvýcarskoUkrajinaWalesOsmanská říše

Kdó de pořád doléva, octné se vprávo

AsieČečenskoČínaIndieIslámský státIsraelJaponskoJižní KoreaKLDRKurvajtMongolskoOnánRuskoRusko podle západuSovětský svazStanSýrieTibetTurecko

AfrikaBurkina FasoEgyptGambieMoravská Jihovýchodní AfrikaKarlovarská Jihozápadní AfrikaSúdán

OstatníAbsurdistánAntarktická říšeAtlantidaAustrálieÇek CumhuriyetiČudlíkistánGighaKrakoziaKrálovství kněze JanaNový ZélandSadistánSeychellyTokelauUsámova říšeZeleň

uncyclopedia