Kráva

Z Necyklopedie

Kráva

Figurantka předvádí krávu. K reálné jsme se báli přiblížit.

Kráva je lidové označení samice skotu domácího, jednoho z mnoha Indických božstev, či majitelky vagíny s mdlou inteligencí. V podstatě jde o totéž.

[editovat] Zevrubný popis

Kráva je živočich. Kráva je savec. Je-li kráva mrtva a náleží tedy již do řádu mrtvočichů, nejedná se o krávu, ale o ex-krávu. Ex-kráva není savec, podle toho se to pozná snadno.

Narozdíl od hada má kráva nohy. Dokonce čtyři, což je třeba v porovnání s uvedeným hadem nebo ježkem, kterého přejela sekačka, vysoko nadprůměrný počet. Leč ku krávině neprospěchu, čtyřka není prvočíslo. Součástí standardní výbavy tohoto zvířete je i hlava a ocas. Kráva má vemeno. Samec krávy, označovaný jako býk, nemá vemeno. To je jasný rozdíl. Je-li samec šťastně ženat, je označován jako vůl a nemá ani koule.

Kravadeutsch

Typická kráfa aus Némecko mit fröhliche klobouček.

Krávy se dodávají v několika barevných variacích. V Nizozemí je oblíbená kráva bílá, stejně jako v Indii, na území protektorátu Křivočesko je nejčastěji flekatá, protože Cajzli si prostě nemohou vybrat. Španělé pak s oblibou barví své kravičky na černo. Švýcaři jsou proslavení svou módní fialovou variantou a Rusové jezdí na kravách v elegantní khaki barvě. Německá kráva nosí lederhosen a o víkendech hraje vrchcáby a tančí. Taková kráva posléze funguje jako reklama na sýry v lokálních obchodních řetězcích.

[editovat] Využití

Tak nejčastěji je to dobré k ulevení si. Výkřiky typu '"No ty krávo!"', '"Ty krávo!", '"Krávo!"' a '"Ty krávo Járo!' v obecné češtině již dávno zapustily své kořeny jako tchýně po hodinové návštěvě a není možné si těchto fenoménů nepovšimnout. Tento slovní obrat je navíc vysoce módní narozdíl od archaického "Ty volé!", které frčelo a bylo cool a in před pár lety.

Příslušnice tohoto živočisného druhu, v podstatě celé kravstvo, je neustále okrádáno o mléko. Krávy tuto nealkoholickou směsici bílkovin, tuků a vody vyrábějí osobního rozmaru, aby tak přilákaly mlékochtivé dojičky, které posléze mohou šlehnout ocasem, či kopnout. Náš výzkumný tým má za to, že smyslem života krávy je zpestřování života lidem.

Kdysi dávno, v naivních dobách se lidstvo pokoušelo krávy donutit pracovat. Šlo to tak dobře, že jsme si radši vymysleli mechanizaci. V chudých dobách se namísto krav do povozů zapřahovaly tchýně a to zejména z důvodů snížení hluku, neboť průměrná tchýně po šlehnutí bičem zpravidla přestane bučet. U krávy klasické nikdy nevíte, neboť je to zvíře svéhlavé.

[editovat] Práva a povinnosti krav

Kráva má právo nevypovídat, tak jako kterýkoli jiný občan. Má právo na předávkovávání antibiotiky, čistě pro sichr, že by kolem letěl agresivní mikrob a chtěl by ji infikovat. Kravími právy se zevrubně zaobírá patnáctidílný seriál Krávo a pořádek, který vysílá TV Hovna každý sudý čtvrtek, je-li zrovna po úplňku.

Krávy mají ovšem též povinnosti. Tou nejdůležitější je Povinné bučení, kterému je věnován samostatný článek.

[editovat] Poddruhy

  • Kráva nebeská - objevena MVDr. Pštrosmajerem[1]

[editovat] Reference

  1. https://youtu.be/yL6IszJBKH8

Kravajazyk
Kraviny
Červené kravinkyHovězí líčkaKrávaKrávodlakKrav magaLuŠtěLaMilka sloníPegasPovinné bučeníVálka volůVůl
uncyclopedia