Krávodlak

Z Necyklopedie

Kravodlak.jpg

Typická zástupkyně rodu Krávodlak (kravodlakus bohemijanys)

Silena krava.jpg

Krávodlak při pohledu ze předu (detail).

Krávodlak je specifickým druhem příšery, která nalezla domov na českých a slovenských pastvinách. Narozdíl od vlkodlaků (canidae sapiens) je krávodlak (bostaurus sapiens) tvorem veskrze mírumilovným, leč často nadrženým.

[editovat] Původ krávodlaka

Krávodlakem se může stát jakákoliv vysokoškolačka pohlaví ženského s velikostí košíčku alespoň 80C, která bude každý den pít minimálně dva litry jihočeského mléka. Jedná se tedy o poměrně velký odklon od všeobecného názoru, že "kráva" je označení pro osobu s inteligencí pingpongového stolu. S krávodlaky se můžeme v dějinách setkat již od vzniku jihočeského pasterizovaného mléka - je nazváno podle muže, který jej jako první nadojil; byl to nyní již slavný Louis Pasteur. Albert Einstein o něm se závistí v hlase prohlásil "Ten by podojil i býka!" a měl jistě pravdu. Pasteur dojil vynikající mléko, jenž se stalo zkázou mnoha mlsných mladých žen.

[editovat] Přeměna v krávodlaka

Pokud se chceme bavit o přeměně, nesmíme zapomenout zmínit jméno Jean-Paul Morpheur Transformeur, což byl nevlastní bratr již zmíněného Pasteura. Hned je jasno, odkud vítr vane - jemu vděčíme za slova morfování a transformování. Právě tento vědec byl prvním, kdo popsal přeměnu dívky v krávodlaka. Bohužel byl záhy napaden smečkou zkoumaných tchořodlaků a zemřel krutou smrtí, co smrdí.

Samotná přeměna probíhá pozvolně. Dívce se nejprve začnou zvětšovat ňadra, protože se v nich hromadí vypité mléko. Postupně začne postižené chuděrce rašit po těle srst s bílo-černými fleky, následují zvětšené nozdry, kraví uši a ocas sahající ke kolenům. V některých případech se zde transformace zastaví, jindy pokračuje dále roztomilým vemínkem, případně přeměnou bradavek na struky. Pro takto postiženou dívku již není cesty zpět a každou noc tráví buď na pastvě nebo pózováním pro úchylné německé magazíny.

[editovat] Lék

Neexistuje.

[editovat] Výskyt krávodlaků

S krávodlaky se nyní můžeme setkat i na Slovensku (kde je však častější kamzíkodlak, kozodlak či gašparovičodlak), nejčastěji se vyskytuje v Jižních Čechách, ale můžeme se s ním setkat prakticky kdekoliv, kde se pije mléko. Což je, kromě Brna, úplně všude, čímž se tento odstavec dokonale zacyklil.

[editovat] Jak poznat krávodlaka

Krávodlaky bývají nejčastěji mladé vyprsené blondýnky s velkým výstřihem, při jehož podrobném prozkoumání zblízka objevíte drobné kapky mléka na dokonale opálených ňadrech brutálně vmáčknutých do těsné krajkované podprsenky. Pokud se již setmělo a proběhla transformace, je identifikace snadná. Nadržené bučení vábící vás do temné uličky, křoví či stodoly je jasným důkazem, že se nacházíte v blízkosti krávodlaka.

[editovat] Krávodlaci v dějinách

Kravajazyk.jpg
Kraviny
Červené kravinkyKrávaKrávodlakKrav magaLuŠtěLaMilka sloníPegasPovinné bučeníVálka volůVůl
uncyclopedia