Kraken

Z Necyklopedie

Seamonster.jpg

Matoucí zátiší s krakenem v ulicích Hamburku.

Kraken.jpg

Vzácný suchozemský kraken a jeho krotitel (vpravo).

Kraken Cracen domesticus je divoké obojživelné zvíře chapadlovitého typu, avšak existují domněnky (potvrzené několika fotografiemi), že existují i výhradně suchozemští jedinci. Někteří lidé se mylně domnívají, že kraken je podobný chobotnici, avšak tato fáma je s úspěchem šířena chovateli krakenů, za účelem mýtizace a tím pádem de facto popření jejich existence. Krakeni jsou velcí asi jako mužik. Jejich původní domovina není známa, avšak objevují vedle lidí od nepaměti. Už v bájném Absurdistánu se vedly pokusy o jeho domestikování.

[editovat] Úloha krakenů v historii

Původně byli krakeni šlechteni Templáři podle tajného kodexu zvaného Šifra mistra Leonarda. Krakeni jsou hodnoceni pro svou fanatickou agresivitu a byli využívání pro likvidaci nepřátel. Pokud kraken ucítí krev, je k neudržení. Je schopen utrhnout člověku i hlavu (Kurt Cobain byl podle první vyšetřovací zprávy zavražděn běsnícím krakenem).

Mnoho pupkatých padesátníků bylo povoláno do služeb Krakenovského odboje pod velením Aštara Šerana. Umějí zakouzlit "vyvolání krakena" v jeho plynné formě. Pokud snědí fazole nadopují krakena známým pachem tísíců tlejících těl.

V moderní době s nástupem střelných zbraní ustupuje úloha krakenů do pozadí. Mnozí krakeni držení v zajetí byli slavnostně 23. 7. 1908 vypuštěni za pokřiků "Vypusťte krakena!" do beskydských lesů. Odtud se stahují do měst a mnozí z nich se civilizují, avšak Matce přírodě není možné poručit a stává se, že se v těchto krakenech opět bouří krev.

O krakenech se tvrdilo, že to původně byla „hlubokomořská zvířata“. Tato fáma byla následně vyvrácena, když tým archeologů, biologů, genetiků... (zkráceně Vědecký tým Necyklopedie) a v neposlední řadě hloubkoměřičů přinesl důkazy, že stále divoce žijící krakeni do vody pouze přenášejí své mrtvé, kteří pak klesnou ke dnu.

Chuck Norris vlastní všechny krakeny ve vesmíru. Pro více informací zavolejte na jeho mobilní telefon.

Svého osobního krakena měl také český dopisovatel Karel Čapek, který mu věnoval román Krakatit.

uncyclopedia