Kriminálka Las Vegas

Z Necyklopedie

CSI: Crime Scene Investigation ("Vyšetřování místa činu") je populární americký kriminalisticko-dramatický televizní seriál stanice CBS, který sleduje práci elitních lasvegaských forenzních vědeckých emotivních zkušených pěkně vypadajících kriminalistů, jejichž úkol je odhalit okolnosti kolem mysteriozních, tajemných, hrůzu nahánějících, ohavných a neobvyklých trestných činů či úmrtí.

[editovat] Charakteristika seriálu

Ve skutečnosti všichni herci pracují u Las Vegasské úklidové služby (Las Vegas Cleaning Service) a herectví mají jako bokovku. V seriálu hrají zločince otrlí uklízeči a uklizečky, kteří si většinou po skončení nahrávání musí odpykat trest v reálu, protože policie nechápe, že je to jen ve filmu a tak je zabásnou. Další zajímavou věcí na seriálu je výpočetní technika. V CSI je použito tak moderních počítačů, že při každé akci vyvolané uživatelem vydávají zvuky (což na dnešních počítačích ještě nejde). Zvláště pak při nalezení pachatele podle otisku chlupu z nosu, nalezeného na levém zadním koleni slona Afrického. Kriminalisté mají k dizpozici vzorky úplně všeho odevšaď. Tak dovedou přesně identifikovat původní místo kteréhokoliv předmětu. Výjimečně mezi vzorky nepatří: Zlatá bula Sicilská, nehet palce u nohy Mony Lisy, koberec ze 3. poschodí Titaniku.

[editovat] Zoomovací technika

Významnou roli při hledání pachatele hrají satelity a zoomovací software. Nejen, že dokáží z vesmíru identifikovat kladivo na místě činu, ale jsou schopny rozpoznat i DNA otisku zanechaného na tomto kladivu.

[editovat] Legendární závěry

Na konec každého dílu příjde rozuzlení. Nejen, že někdo z kriminalistů náhodou příjde zločinu na kloub, ale pak pachatele chytí, začnou mu vyprávět, co vlastně provedl (čímž ho naserou) a pak ho nechají zabásnout. Tzn. podrobí ho dlouhodobému zvětšování análního otvoru.

Ts4333.jpg

Seriály:

Akta XDoktor HnůjDvě minuty nenávistiKriminálka Las VegasKrok za krokemLéčebna pro alergiky v růžové zahraděNemocnice na kraji městaPerníkový tátaSex na vesniciSimpsonoviŠmoulové (seriál)Mickeyho klubíkThe Walking DeadPat a MatVálka volůVčelka MájaZtraceniÚčetnické humoreskyŽenatý... pod pantoflem

Večerníčky:

Für Volk, Rasse und HönigMotýl Onanuel a maková panenka

Další důležité pořady:

Česko Slovensko nemá talentPošta pro tebeProstřevoTati, ožer měX-Traktor

uncyclopedia