Kritická rychlost

Z Necyklopedie

Palec.png
Tento článek může obsahovat výsledky vlastního výzkumu!
To je ale moc dobře, protože vlastní výzkum zaručuje faktickou správnost, kterou často nespolehlivé nebo lživé zdroje neposkytují.
Zruseni prejezdu.png

Pro dosažení nadkritické rychlosti je nutné zrušit všechny přejezdy.

Pardubice 205 kmh.png

Takhle je to správně!

160 km/h je Kritická rychlost. Asi jako v kvantové fyzice platí zákon, že nic nemůže přesáhnout rychlost světla, tak v ČR platí, že vlak nemůže jet rychleji než 160 km/h. Jakmile má na území ČR vzniknout trať stavěná pro větší rychlost, tak se na to nabalí taková propaganda, že se nikdy nerealizuje. Buď začne SŽDC vypisovat soutěže a rušit je proto, že nedopadly podle jejich představ, nebo se projekt vůbec ututlá, aby si lidé mysleli, že neexistuje. A když rychlost má značně přesahovat kritickou rychlost, tak se do toho ještě nainstalují firmy jako například Škoda, které podplatí studie tak, aby jim vyšla hausnumera a nemusely se tedy přizpůsobovat nejnovějším požadavkům. Takže na vrtky rovnou zapomeňte, běžte si stěžovat na ONI.

[editovat] 1. koridor

Tvrdí se, že je možné zvýšit rychlost mezi Pardubicemi a Chocní ze 160 km/h na 200 km/h, ale pouze pokud se zruší všechny přejezdy (tj. postaví se nadjezd nebo podjezd). Ale už nám nikdo neřekne, že většina přejezdů už byla zrušena a zbývá jich pouze 9 a to i včetně jednoho přejezdu, který obsluhuje jeden jediný baráček a nic víc. Aby se nemuselo nic dělat, tak si vymýšlejí argumenty, jako že se tím ušetří jen několik minut času. Ale i to není k zahození, protože je to dobré k vyrovnávání zpoždění a k tomu, abychom měli rychlejší trať než Slováci. A tady nám SŽDC také lže, správně to má být 205 km/h. Musíme mít přece rychlejší trať než Poláci!

[editovat] 3. koridor

Kritická rychlost se uplatňuje i na tratích, kde žádné přejezdy nejsou. Doprava ze Zdic do Zbirohu by šla provozovat rychlostí 165 km/h (když mají tak rádi ty pětky na konci) a ze Zbirohu do Rokycan rychlostí 180 km/h. Na celém úseku je jeden jediný přejezd, takže je to asi moc bezpečné, když není koho přejíždět. A tunel Ejpovice se staví pro rychlost 200 km/h (Ale my víme, že je to správně 205 km/h.). Takže tady jde jen o výměnu značek, ale ani tak si to nehodlají připustit.

[editovat] Vrtky na Moravě

Na Moravě se vrtkám brání tak, že se zde nacházejí rovné kusy tratě navazující na poměrně ostré zatáčky. Odpor je ale marný, i tak geometrické parametry tratí umožňují jízdu rychlostmi 205 km/h – 270 km/h. A přejezdy? Ty se na těchto tratích vyskytují přibližně jednou za deset kilometrů, takže i kdyby neměly být zrušeny, tak je možné zrychlit z kritické rychlosti na 205 km/h i tak.

[editovat] Rychle odjeď na:

Kvalita.png
Šotoušov hl.n.
Čekej, debile Dopravci a údržba

ArrivaČerná díraLEO ExpressRegioJetSračkoexpresSŽDCUNŽC

Pozor, sloup Infrastruktura

Brněnské hlavní nádražíBAMDvoupatrové nádražíLampárnaLehkokolejná dráhaNádraží Františka Josefa I.Nové brněnské nádraží
Pražský SemmeringNádraží Praha-HolyněNádraží SmíchovTěžkokolejná dráhaRak-Uh koridoryVršovické nádraží

Už se plazíme! "Přidělené" řady

380451452471680809810811830831844

Vítejte do světlých zítřků! Technologie

AndulaBezdrátový přenos energieNaklápění jednotkyDvoupatrové nádražíKritická rychlostLáhev na zalévání kolejí
NajbrtProtihlukové stěnyVáclav Knop

Tak dlouho čekali, až zkameněli.. Kuriozity

AsiaCityIveta BartošováCestující do Tel Avivu bez šátku na kufruHomeless RallyeJízdní řádKategorie vlakůKultura cestování
Standa LokotkaTeologický výklad jízdního řáduTerminál 3: Vzpoura strojů

uncyclopedia