Krokot

Z Necyklopedie

Merge-arrows Tento článek se tematicky překrývá s článkem Kokot.

Hugo-chavez-02
——————————————
Krokot
Biografické informace
Pohlaví

obojetné

Barva očí jakákoli
Vlasy

jakékoli

Narození

ano

Úmrtí

ne

Rodina

kokoti a kreténi

Děti

občas

Národnost

jakákoli

Tituly

různé - někdy i hrůzné

Přezdívka

debil

Povolání

politika nebo vysoký management

Zajímavosti
1

Krokot evropský

2

Krokot americký

3

Kokot asijský

Krokot je kříženec kreténa a kokota.

Krokoti se vyskytují všude, kde se nahromadí víc než 11 (všimněte si, že je to prvočíslo) lidí. Jakmile se totiž někde objeví více lidí, najde se mezi nimi nějaký krokot, který je začne organizovat. Někteří krokoti jsou tak dotěrní, že sami vyhledávají ostatní lidi, a tvoří z nich skupiny, aby je zorganizovali.

Na rozdíl od iniciativních blbců, krokoti zpravidla sami žádnou práci nekonají, nic nevytvářejí ani nic nového nevymýšlejí. Jediné, co krokot dělá, je to, že vymýšlí práci pro ostatní, organizuje je do pracovních skupin, přeskupuje do týmů, brigád, oddílů, jednotek, sekcí, divizí, oddělení, provozů, závodů, v krajních - a dlužno říci velmi nebezpečných případech - organizuje, čety, roty, pluky, brigády a armády. Někteří krokoti houfují lidi do stran, sekt a církví.

Krokotí činnost má zhoubné důsledky. Slabší povahy jim podléhají, nechávají se manipulovat, vstávají a pracují tehdy, kdy jim to krokoti nakážou a jí a spí tehdy, kdy jim to krokoti dovolí. Krokotem napadený člověk časem ztrácí svou vlastní vůli a stává se kolečkem v zorganizovaném soukolí, položkou v seznamu, jednotkou mechanismu.

Krokotům školou povinným se říká krokotíci.

Krokotrio

Krokotrio je výraz pro názorově shodnou trojici krokotů. Vědecký tým Necyklopedie dokázal výskyt krokotrií na všech kontinentech. Existují však i krokotria transkontinentání, státní či regionální.

Známí nebo profláknutí krokoti

Google uncyc Krokot na googleTohle je nejlepší článek na téma „Krokot“ na celým internetu.
uncyclopedia