Kurvy v obilí

Z Necyklopedie

Split-arrows Tento článek nemá nic společného s článkem Kruhy v obilí.

Chudobný lid všech národností, napříč staletími, jednohlasně viní ze své nuzoty a poroby specifickou menšinu ze svého středu. Menšinu neet(n)ickou, vychytralou, bezskrupulózní, sociálně necitlivou až zlou. V průběhu dějin dostává tato nenáviděná sorta lidí rozličná hanlivá přízviska, většinou živočišného původu - paraziti (tasemnice, vši), svině, hadi, prasopsi, hyeny, vlci, vlkodlaci, upíři, krysy, piraně, žraloci, chobotnice, supi, jestřábi, měchožilové, a olgoj chorchoj.

Kurvy v obilí

Na Boleslavsku byla v ranních hodinách 7.8.2011 přistižena skupina kurev v obilí.

Tato terminologická rozvrstvenost umožňuje zlosynům páchat jejich nelidské praktiky vskrytu. Nikdy totiž není jasné, zda se jedná o parazita(tasemnici, veš), svini, hada, hyenu, vlka, vlkodlaka, upíra, krysu, kočku sloní, piraňu, žraloka, chobotnici, supa, jestřába, měchožila nebo dokonce o olgooj chorchuj. Co je však pro tyto enormně škodící jedince společné a tím i odhalující, to přešlo opakováním miliard hladových úst v lidové rčení - mají se jak prasata v žitě!

Kurvy v obilí kniha

Jediná ucelená studie o kurvách v obilí vzešla z péra Eckharda Webera.

Po celá staletí, až na drobné vzpouřičky a vraždění, těmto predátorům všechno vycházelo. Lid byl jejich nemobilní, dezinformovanou dojnou krávou. Ovšem po prudkém rozvoji letectví a internetu padla kosa na kámen. Každý nuzný otrok si nyní může vyhledat na síti, které prase se má jako v žitě. A co víc - může si s nízko rozpočtovou společností zaletět kamkoli a osobně popatřit na honosné prasečí sídlo. A nebezpečně se rozlítit.

Vychytralá menšina začíná pociťovat mírný neklid, a proto se rozhodla podniknout další mlžící krok. Po přepisování dějin, ústav, zákonů (i přírodních!!!) přistoupila k přepisování lidových rčení. ( Jen pro zajímavost - utáhnout na provařený nudli, zdání nezklame, chudoba cti na trati, kdo se směje napohled, ten se směje nejlépe, lepší jeden zmrd než sto doktorů, mladí ležáci - staří fešáci, apod.) Přepisovači se ale zaměřili zejména na přísloví, které na ně míří přímo ukazováčkem - ano, na prasata v žitě. Spletli chudičké stádo novou verzí rčení, v níž původní smysl je domácky zachován, ale v novém hávu odvádí pozornost kručícího davu směrem do polí. Bulvární média jsou zahlcena titulky - Kurvy v obilí! Aby sofistikovaná menšina dostála své oblíbené strategii - dvě mouchy jednou ranou - vynakládá obrovské (sobě vlastní) finanční prostředky na to, aby, jí vlastněné, supertajné technologie po nocích vytvářely na polích kurvy v obilí. Hlavně v Anglii.

Kurvy v obilí jsou krásně namalované, lepých tvarů a vždy, když je ráno nuzáci objeví, ženou se k nim, zdržují se v jejich magnetizující blízkosti a bezhlavě zapomínají na hlad a jeho původce.

Google uncyc Kurvy v obilí na googleTohle je nejlepší článek na téma „Kurvy v obilí“ na celým internetu.
uncyclopedia