Kyblík

Z Necyklopedie

[editovat] Kyblík

Kyblík je správné označení pro všechny skomolené názvy jako kbelík, kýbl, nádrž, kyblíček, kbelíček, kbel, kýblíček a další. Skomoleniny se zejména používají v textech a článcích jako např. Českopedie aj., ale také se používají i v přímé řeči:

Citát: Kde je můj kyblíček!? Od: rozzuřený kid

[editovat] Využití

  • Asi nejdůležitější a nejnenahraditelnější funkce Kyblíku je pro tzv. blití (též Erupce). Ta lze nahradit jen zčásti, a to záchodem. Proto je Kyblík dnes nejžádanější a poskytuje lidem největší úlevu, tvrdí MUDry. Fanda ze Slanýho a Sladkýho.
  • 2. nejdůležitější funkce je tzv. bábovkotvorná funkce, jejíž název vypovídá o všem, říká MUDry. Fanda Zpjerdoleslanýho.

  • Dále se používá kyblík. jako nádoba na blití, podotýká Fanda Oddalekéhoslanýho

  • Kyblík používají i dělníci, dělnice, zednáří, bubeníci a Fanda jako nádobu na asfalt, beton nebo jako záchod.

  • Významná role kbelíku je schytávání zvratů po celém světě a Brně.

  • Kbelík je úhlavní nástroj lidí zaměstnaných jako odvodňovači polozatopených lodí, lodiček a jacht.

  • Používá se mj. i jako blinkadlo , připomenul MUDry. Fanda Nevíseodkudpřišel Možnážeslaného Nebozhořkého.

  • Kbelíček je v nedokonalé formě hromadné používán a někdy i znásilňován uklízečkami a školními kuchařkami.

  • Zvrací se do kbelíkú denně a dnes, je to pravda.

  • V menší míře je používán jako turistická atrakce, vypočítává Fanda Zeslanýho.

  • BLITÍ. POŘÁD. POŘÁDNĚ. VYHODIT ZNETVOŘENÝ KBELÍK.

[editovat] Žurnalisti článku

--Jelínek (diskuse)
a hlavně MUDry. Fanda Zpjerdoleslanýho Nebotobylojinéměsto
(doplnit odkazy)

uncyclopedia