Kynšperk nad ohří

Z Necyklopedie

Kynpšerk nad Ohří

[Kynpšerk nad Ohří] (lépe znám jako například: Kynšp, KnO, zapadákov, dig more Kynšperk, prdel světa či město, kde lidé chodí po silnici) je město na západě Čech v kraji Karlovarskovietnamská Ukrajina ležící na řece Ohři. První historicky dochovaná zmínka o tomto městě je z roku pojď na mě z boku za vlády krále Klacka III. Vliv historie je ve městě cítit i dnes. Za toto přičinění může především masa starých důchodců, kteří udržují dobré pohanské zvyky a vypráví kulturní lidové příběhy tohoto města. Hlavní průmysl zde netvoří nic, lidé zde trpí rozsáhlou chorobou moribundus, která postihuje nejméně 95 % obyvatelstva. Město staví především na turistickém ruchu a půvabné indiánské rezervace, která se nachází poblíž místního vlakového nádraží.

Do konce druhé světové války zde často zněli slova: Deutschland, Deutschland über alles. Vliv velké německé říše je zde taktéž zřejmí a to především díky ortodoxní skupině mladých nacistů jejichž největším úspěchem jsou fresky na místních popelnicích oslavující Adolfa Hitlera. V roce 2017 v Kynšperku žije přibližně 4 821 obyvatel z nichž tvoří největší skupinu indiánský kmen nesoucí jméno "Dig vole jsem rom z Kynšperka", dále jsou to například skupiny holdující sportovním odvětvím, například: hulení marjánky na skateu, hulení marjánky za běhu, hulení marjánky za sedu, hulení marjánky v lese, hulení marjánky fšude, poté z malých skupinek svátečních neonacistů a satanistů a v neposlední řadě jsou to především všelijaké jiné smažky a zhulky . Pouhé 4 procenta tvoří české etnikum.

Doprava

Hlavní dopravu města tvoří především velmi užívaný pěškobus. Můžeme se zde ovšem setkat s osobními automobili (nejčastěji z minulého století) či dopravním prostředkem, který si oblíbila indiánská vrstva obyvatel a to sice koně.

Doprava v Kynšperku se může pyšnit klubem motoristů, kteří jsou vybaveni závodními vozy z minulého tisíciletí, které díky častým poruchám vydávají velmi hlasitý řev motoru. Tato vozidla jsou speciálně tuningována pro lepší zasmogování města a lepší ozvu-čnění ulic. Motory pracují na principu náhodných výbuchů.

Cestovní ruch

Cestovní ruch je v Kynšperku hlavním hnacím pohonem zdejší ekonomiky. Turisté se zde mohou těšit na velkolepé památky, kterými se město pyšní. Z nich je to především téměř zachovaný skatepark, kde se scházejí každý den skupiny především mladých lidí a zde se baví o svém životě, pijí vinné koktejly, jezdí na skateu nebo nákupních košících zde zdejšího hypersupermarketu Pennys, a zřídkakdy se zde můžeme těšit i na některá natáčení na neznámé youtube blogy. Další historickou památkou je zde kynšperská lávka, ze které se dá skákat do řeky a také indiánská tvrz u nádraží kam normální občané chodí pouze, když opravdu musí na vlak, který i občas přijede.

Známé osobnosti

Haďák

Šlosar

uncyclopedia