Kyselina "finger-dickova"

Z Necyklopedie

Pozde.jpg TENTO ČLÁNEK NESPLŇUJE KRITÉRIA, KTERÁ SPLŇOVAT MUSÍ, ABY BYL DO NECYKLOPEDIE ZAŘAZEN. VIDÍTE-LI TUTO ŠABLONU V ČLÁNKU, BUĎ JEJ ROZŠIŘTE DO VHODNÉ PODOBY, NEBO ČLÁNEK BUDE NAVŽDY ODKÁZÁN DO PROPASTÍ NICOTY PEKELNÉ.

[editovat] Teorie

Aniž by přední čeští vědci věděli jak tato kyselina vzniká či jak ji uměle připravit, v roce 2013 se na konferenci
shodli na jejím vzorci a struktuře atomů v molekule. Proto ji také nazýváme dvatisícetřináctiletá.

Kyselina Finger-Dickova
Chemický název kys. tetrahydrogendicarboneumsmrdíková
Registrační číslo CAS 8-2-15-18-27-42
Sumární vzorec H4SdC2O9
Molární hmotnost 276,85 g/mol
Teplota tání 45 °C

[editovat] Silvestrovská konference 2013

Na přelomu roku 2013/2014 se konala v Ústí pod Labem mimořádná konference, kde byli přítomni kandidáti píčovin T. Hubkinsson a V. Feixovitch. Ikdyž se po dvou minutové debatě oba shodli na vzorci a struktuře atomů v molekule, proces výroby nedokázali objasnit, proto příprava zůstává pouze v rovině teoretické.
Snad nám brzo dokáží objasnit vznik této molekuly vědní obory jako onanotechnologie.

[editovat] Využití

Praktické užití této kyseliny je velmi rozsáhlé, obzvlášť díky jejím bělícím účinkům. Často bývá používána k bělení prostěradel a ložního povlečení, méně často pak pro potlačení pachu z ponožek. Dále bývá často využívána pro proplachování dutiny ústní, pro docílení zářivého úsměvu. Neméně blahodárné je její využití místo tělového mléka. Při vnitřním používání má prý pozitivní vliv na proces oplodnění.

uncyclopedia