Kyslík

Z Necyklopedie

I-zavinac.jpg Článek čerpá z díla
Porod kniha2.jpg
Zakázaná pravda: Co vlastně dýcháme? Kdo drží ruku na kohoutech s kyslíkem?

Co vlastně dýcháme? Kdo drží ruku na kohoutech s kyslíkem?

Teprve nedávno jsem objevil další z velkých Lží, kterými nás světová vláda snaží krmit, abychom podlehli jejich demagogii. Pravda je taková, že světová vláda už dávno rozhoduje o našem životě a každý obyvatel této planety je jí navždycky podřízený. Včera jsem si teprve uvědomil, že takzvaný "koloběh vzduchu v přírodě" je jenom další z promyšlených lží, které z nás mají udělat zaslepené slepé ovce v rukách světových světovládců!!!!!!! Ve škole nás učili, že tzv. "vzduch" prý vyrábí ze slunečního světla zelené rostliny. Jedná se prá o tzv. "Fotosyntézu," bez tohoto "Vzduchu" bychom nemohli dýchat a ani žít. Toto druhé tvrzení je nepochybně pravdivé. Stačí si zkusit zadržet dech a zjistíte, že bez dýchání kyslíku skutečně velmi dlouho nevydržíte. První tvrzení je však jenom další veliká demagigická lež zločinných svetovládců, kterou se mi naštěstí podařilo odhalit!!!

Totiž, uvědomil jsem si, že tkz. "Fotosyntéza", která má údajně vyrábět kyslík, který dýcháme je naprostý nesmysl! Ve škole nás učili, že kytky dýchají zelenými listy oxid uhlíku a za pomoci slunčního světla v jejich zelených listech se z něho vytváří vzduch, který vydechují a u nás je to naopak, jenomže nepotřebujeme k tomuto ději slunční světlo! Celá nesmyslnost tohoto tvrzení vyjde najevo, když si uvědomíme, že kyslík potřebujeme k dýchání i v zimě! A to i v zimě, kdy je všude sníh a žádné zelené rostliny nejsou vidět!!!!!! Zelené listí ze stromů opadalo, veškerá tráva a keře jsou pod sněhem, a zelené jsou jenom jehličnaté stromy, pokud ovšem nejsou také z větší části pokryty sněhem a jak známo, jehličnaté stromy vzduch jehličím dělat nedokážou!!!! A přesto stále žijeme a dýcháme!!! I v zimě!!!!

SuperZima.jpg

Obrázek.

Kdo asi vyrábí vzduch v této zasněžené krajině? Žádné listy, žádné kře, všechno je pod sněhem!!!!! Pokud by skutečně vzduch vyráběly květiny světlem a z toho oxidu, jak mi to říkali ve škole, jak by se asi pod sníh dostal? A jak by se tam dostalo světlo? A jakto že se nám v zimně nedýchá hůře než v létě, když v létě je mnohem víc zeleně a i listy na stromech a víc světla a to znamená že by muselo být mnohem více vzduchu!!!! Pokud by to skutečně bylo tak, jak nám říkali ve škole, tak by v zimě nemohl být skoro žádný vzduch a pokud bychom vůbec neumřeli, tak by se nám muselo dýchat asi tak špatně jako na hoře maunt everestu kde už není skoro žádný vzduch. Protože se drží při zemi. NIC z toho se ale neděje, že?!!!!!

Co to tedy znamená? Jediné - bláboly o tzv. "fotosyntéze" kterou rostliny vyrábějí vzduch a kyslík, který pak dýcháme jsou nesmysly, které se nám snaží světovlády vtloukat do hlav už od narození!!! Pravda je taková, že zásoby kyslíku, jsou vyráběny uměle, nejspíše ve velkých podzemních komplexech, nebo možná i v průmyslových továrnách, které jsou takto jenom maskovány a tento kyslík je pak tajně vypouštěn ven! Je to prostě jenom další lež, světovládci kteří drží ruku na kohoutcích se vzduchem nás všechny celé lidstvo mají v hrsti!!!! Představte si, že by se najdnou všechny jejich velké lži provalily a celosvětové lidstvo by se začalo proti světovládcům bouřit! Takovému světovládci pak stačí vydat příkaz příslušným spojencům v jednotlivých vládách, aby utáhli trochu kohoutek se vzduchem a znepokojený lid najednou zkrotne jako beránek!!!!!!!!

Dlouho jsem přemýšlel, jak asi vlády vypouští vzduch do přírody, aby to bylo nenápadné a všichni věřili tomu, že vzduch skutečně vyrábí rostliny. Právě včera ráno jsem si totiž všiml zvláštního jevu, který sice každý z nás už viděl, ale okázalá nadutost světovládci ovládané vědy a školství nás přinutila naučit se ho dokonale ignorovat a vytěsnit z mysli!!!!! Vlastně jsem si uvědomil, že jsem tento jev vídal už ode dávna ale nikdy mi nikdo nebyl schopen vysvětlit, co ho způsobuje a když jsem se na to zeptal, žádnou přesnou odpověď jsem nikdy nedostal! Určitě i vy jste už mnohokrát obzvláště ráno viděli jak z poklopů tzv. "kanalizace" stoupá nějaký "dým"! Samozřejmě že pro tento jev je jen jedno jediné a scela zamozřejmé vysvětlení! Až jsem se divil, že jsem si to uvědomil až dnes! Vláda a její otroci totiž tzv. "kanalizací" rozvádí do měst vzduch a ten je pak tzv. "poklopy" vypouštěn do vzduchu, kde ho spolu s kyslíkem dýcháme. Kyslík totiž obsahuje nejenom vzduch, ale i další plyny jako například oxid, dusík, hélium a jiné tzv. "vzácné" plyny. Ty jsou samozřejmě také v oněch obřích komplexech nepochybně do kyslíku přidávány, aby se tak ještě více zamlžil skutečný původ tohoto vzduchu!

[editovat] Kyslík je jed

http://az247.cz/indicti-vedci-kyslik-je-jed-k-zivotu-ho-nepotrebujeme/

Chemistry.png Prvky
hliník
Al
arogantin
An
zlato
Au
bursík
Bs
uhlík
C
měď
Cu
debilit
Db
drtík
Dq
gentellur
Gn
vodík
H
hoaxium
Hx
chrastík
Chk
paroubkium
Pk
polonium
Pl
prdík
Pd
prudík
smrdík
Sd
stalinium
St
tvrdík
Tu
vakuum
Va
womanium
Wo
noobium
No
potěmkinium
Pn
imbecilit
Im
dusík
N
kyslík
O
selen
Se
rozvodík
ROH
zemanium
Ze
transprdan
Tp
světlan
Lm
Bortlium
B
Ununpolium
Uup
Euran
Eu
uncyclopedia