Léčebna pro alergiky v růžové zahradě

Z Necyklopedie

Tv zpravy.png

Ordinace je nejdůležitějším předmětem zpráv

Léčebna pro alergiky v růžové zahradě
Léčebna pro alergiky v růžové zahradě
základní data
styl seriál
stát Česko
rok 2000 - 2015
délka 15697 minut
formát gif
produkce TV Hovna
námět vodka
scénář ztratil se
režie není
hrají Cinik jako majitel pozemku se zahradou, Zita, Majzlík, Řezák, Šukáčová

Léčebna pro alergiky v růžové zahradě je původní český sereál z alergologického prostředí, vysílaný dvakrát týdně. Děj se odehrává ve fiktivní obci Praha, a vypráví příběhy několika alergologů, kteří se snaží odstranit obrovskou zahradu s lučním kvítím, jež jim trošku odrazuje pacienty.

[editovat] Série

Seriál byl zatím odvysílán v 5 sériích, neustále jsou však natáčeny nové díly.
V plánu byla původně jen 1 série, ale protože nikdo ze štábu neumí číst ani psát, natožpak počítat, se jich natočilo mnohem víc.

[editovat] 1. série

V pilotním díle je zobrazen nákup domu určeném k ordinaci, který probíhal pozdě na podzim. Děj přeskakuje čtyři měsíce výstavby, a ukazuje, jak si vyděšená Zita (jedna z hlavních postav, na obrázku napravo nahoře od nápisu) všímá rašících růží, které tam vysel majitel pozemku všude kolem ordinace.
V dalších dílech jsou hlavním dějem dávící se pacienti, ale hlavně Zita, Řezák a Majzlík (další hlavní hrdinové, Majzlík 1. zleva, Řezák 1. zprava) snažící se zlikvidovat růže všemožnými způsoby. Zkouší postupně motorovou pilu, kalašnikov, molotovův koktejl a dynamit (měli zkusit kladivo, tupci), nic však nezafunguje, protože růže jsou, co se výdrže týče, svině.

[editovat] 2. série

V prvním dvojdíle série podávají na vlastníka pozemku žalobu.
V posledním díle jim přijde pozvání k soudu.
Mezitím se jím daří získat pacienty, které nalákají na to, že z růží dostanou ještě silnější alergii, která přebije jejich původní problém.

[editovat] 3. série

V prvním díle již vyhrají soud o vykácení, ale protože se majitel odvolá, odloží se další soud na nějakou chvíli.
Jako prozatímní opatření se ordinace přesune jinam (přesněji řečeno do prdele), kam do ní překvapivě moc pacientů nechodí.

[editovat] 4. série

V této sérii se nic zajímavého nedělo. Popravdě řečeno byly na kamerách závažné technické chyby (zapomněli oddělat záklopky), takže se na obrazovkách místo seriálu zobrazovala pouze černá plocha.

[editovat] 5. série

Již v prvním díle zemřela Zita, protože od Řezáka zjistila, že je silně alergická na růže, a tudíž by touhle dobou měla být dávno tuhá. Majitel zahrady svými argumenty, proč zachovat růžovou zahradu, tak naštve Řezáka a Majzlíka, že na něj hodí bobek (doslova) a přemigrují do jižního Moravstánu, kde začnou novou kariéru jako lovci velryb.

[editovat] 6. série

Bude o lovu velryb. Při této potřebné činnosti jsou hlavní hrdinové naverbováni nejmenovanou společností a stěhují se na utajený ostrov. Majzlík se po neshodách v počítačovém kroužku přejmenovává na Bena Linuxe.

[editovat] 7. série

7. série začíná pádem dopravního letadla na ostrov...

. . .

[editovat] 18. série

Po ztroskotání dalších letadel a lodí v předcházejících sériích se konečně ukázala zajímavá informace a to že ostrov byl poválečným útočištěm vůdceho Ády. Ten se rozhodl všechny popravit. Nebyli totiž schovaní v bunkru jako on. Přestože se na ostrově lovily velryby, tak tam bylo takové horko a slunce pražilo, že všichni zčernali a Áda si je spletl s romy. Než to ale stihl, tak v plném zdraví najednou zemřel na chřipku.

[editovat] Ocenění

Léčebna pro alergiky v růžové zahradě byla nominována na spoustu prestižních cen doma i ve světě. Ve Venezuelském Caracasu obdržela prestižní cenu Esmeralda za rok 2010. Juan Carlos Alarcón, Nacarid Escalona a Miguel Augusto Rodriguez dokonce Léčebnu pro alergiky v růžové zahradě označili za českou Soñar no Cuesta Nada. Při sledování seriálu hrozí postižení SVEN faktorem, stupeň nebezpečí 8 - 9.

Ts4333.jpg

Seriály:

Akta XDoktor HnůjDvě minuty nenávistiKriminálka Las VegasKrok za krokemLéčebna pro alergiky v růžové zahraděNemocnice na kraji městaPerníkový tátaSex na vesniciSimpsonoviŠmoulové (seriál)Mickeyho klubíkThe Walking DeadPat a MatVálka volůVčelka MájaZtraceniÚčetnické humoreskyŽenatý... pod pantoflem

Večerníčky:

Für Volk, Rasse und HönigMotýl Onanuel a maková panenka

Další důležité pořady:

Česko Slovensko nemá talentPošta pro tebeProstřevoTati, ožer měX-Traktor

uncyclopedia