LHC

Z Necyklopedie

Urychlovac cern

Původně to měla být jen dětská hračka

Large Hadron Collider (LHC) v překladu „Obří urychlovač hadrů“ je, jak již název napovídá, obří urychlovat hadrů. Jedná se o prototyp moderní potrubní pošty, která bude v budoucnu spojovat asijské země s tržnicemi po celé Evropě a zásobovat je dostatečným množstvím značkových hadrů, bot, cigaret, chlastu a dalších šmejdů.

[editovat] Umístění

LHC je umístěn v kruhovém tunelu hluboko pod zemí na území mezi pohořím Jura ve Francii a Ženevským jezerem ve Švýcarsku. Na jeho stavbě se podílelo na 20000 dělníků převážně z asijsky mluvících zemí. Zajímavostí je, že tunel byl vystavěn již v roce 1980 a původně sloužil k tajným přesunům peněz do švýcarských bank.

[editovat] Jak funguje, když funguje

Zboží je vkládáno do zařízení v pytlích standardizované velikosti, poté je urychleno soustavou pružin na cestovní rychlost 100 km/h. Protože se zboží při cestě zahřívá, musí být celé zařízení chlazeno vyřazenými chladničkami. Na místě určení je zboží opět zabržděno, vyjmuto z tunelu a přesunuto rovnou na pulty stánků.

[editovat] Kolik ta sranda stojí

No to snad ani nechtějte vědět, celá výstavba stála okolo 10 miliard dolarů. Další miliardy spolyká provoz a opravy škod způsobených neodborným zacházením.

[editovat] Provozní problémy

Urychlovací a brzdící systémy ještě trpí drobnými nedostatky a tak jsou občas ze zboží sračky.

[editovat] Cíle

Hlavním cílem projektu LHC je dokázat, že potrubní pošta má i v dnešní době světlou budoucnost. Pokud vše půjde podle plánů, začne výstavba urychlovače spojícího Čínu, jakožto největšího producenta značkového zboží, s Francií. Poté bude následovat napojení dalších asijských států na straně jedné a evropských států na straně druhé.

Objevují se i návrhy na přepravu cestujích.

[editovat] Nehody

Co dokazou hadrony

Proražená stěna urychlovače od botasek

  • Při dni otevřených dveří došlo k selhání chladícího systému a z dětí návštěvníků, které se právě vozily v urychlovači, zbyly jen škvarky. Urychlovač musel být poté na dlouhou dobu odstaven z provozu z důvodu důkladného vyčištění.
  • Pár zaručeně značkových botasek prorazil stěnu urychlovače a poškodil několik pružin. Urychlovač musel být na ještě delší dobu odstaven. Protože chladící systém tentokrát fungoval spolehlivě, tunel se před opravou musel nejprve vyhřát.

[editovat] Konspirační teorie

  • Podle některých nepotvrzených informací slouží LHC k vytvoření černé díry s cílem zničit Francii a další okolní státy. Toto tvrzení se ukazuje jako z části pravdivé, neboť se zařízení svojí cenou již stalo černou dírou na peníze.
  • Podle další teorie bude urychlovač spojující Čínu s Evropou použít k invazi čínských vojsk do evropy. V tomto případě můžeme v obchodě očekávat sníženou cenu škvarků a prasopsích konzerv.
uncyclopedia
V jiných jazycích