LHC

Z Necyklopedie

Urychlovac cern

Původně to měla být jen dětská hračka

Large Hadron Collider (LHC) v překladu „Obří urychlovač hadrů“ je, jak již název napovídá, obří urychlovač hadrů. Jedná se o prototyp moderní potrubní pošty, která bude v budoucnu spojovat asijské země s tržnicemi po celé Evropě a zásobovat je dostatečným množstvím značkových hadrů, bot, cigaret, chlastu a dalších šmejdů.

[editovat] Umístění

LHC je umístěn v kruhovém tunelu hluboko pod zemí na území mezi pohořím Jura ve Francii a Ženevským jezerem ve Švýcarsku. Na jeho stavbě se podílelo na 20011 dělníků (povšimněte si, že se jedná o prvočíslo) převážně z asijsky mluvících zemí. Zajímavostí je, že tunel byl vystavěn již v roce 1980 a původně sloužil k tajným přesunům peněz do švýcarských bank.

[editovat] Jak funguje, když funguje

Zboží je vkládáno do zařízení v pytlích standardizované velikosti, poté je urychleno soustavou superpružných pružin na cestovní rychlost 107 km/h (což je minimálně několik desetin až desítek procent rychlosti tmy). Protože se zboží při cestě zahřívá, musí být celé zařízení chlazeno vyřazenými chladničkami. Na místě určení je zboží opět zabržděno, vyjmuto z tunelu a přesunuto rovnou na pulty stánků.

[editovat] Kolik ta sranda stojí

No to snad ani nechtějte vědět, celá výstavba stála okolo 10 miliard dolarů. Další miliardy spolyká provoz a opravy škod způsobených neodborným zacházením.

[editovat] Provozní problémy

Urychlovací a brzdící systémy ještě trpí drobnými nedostatky a tak jsou občas ze zboží sračky.

[editovat] Cíle

Hlavním cílem projektu LHC je dokázat, že potrubní pošta má i v dnešní době světlou budoucnost. Pokud vše půjde podle plánů, začne výstavba urychlovače spojujícího Čínu, jakožto největšího producenta značkového zboží, s Francií. Poté bude následovat napojení dalších asijských států na straně jedné a evropských států na straně druhé.

Objevují se i návrhy na přepravu cestujících.

[editovat] Nehody

Co dokazou hadrony

Proražená stěna urychlovače od botasek

  • Při dni otevřených dveří došlo k selhání chladícího systému a z dětí návštěvníků, které se právě vozily v urychlovači, zbyly jen škvarky. Urychlovač musel být poté na dlouhou dobu odstaven z provozu z důvodu důkladného vyčištění.
  • Pár zaručeně značkových botasek prorazil stěnu urychlovače a poškodil několik pružin. Urychlovač musel být na ještě delší dobu odstaven. Protože chladící systém tentokrát fungoval spolehlivě, tunel se před opravou musel nejprve vyhřát.

[editovat] Konspirační teorie

  • Podle některých nepotvrzených informací slouží LHC k vytvoření černé díry s cílem zničit Francii a další okolní státy. Toto tvrzení se ukazuje jako z části pravdivé, neboť se zařízení svojí cenou již stalo černou dírou na peníze.
  • Podle další teorie bude urychlovač spojující Čínu s Evropou použít k invazi čínských vojsk do Evropy. V tomto případě můžeme v obchodě očekávat sníženou cenu škvarků a prasopsích konzerv.

[editovat] Předpověď počasí

V prostorách LHC očekáváme v příštích dnech a týdnech místy vydatné srážky.

uncyclopedia
V jiných jazycích