Lampa

Z Necyklopedie

Digitální fotoaparát Temuto článku sa nedostává fotka. Kdo béváte het, bléskněte to.

Lampa je naprosto zbytečná věc u postele, která uvnitř dělá tmu a venku v noci svinstvo. Občas i někoho kousne, když někdo spí. Je připojená do USB do počítače. Občas je i nad televizí a občas kousne televizi.

Slovo lampa vzniklo od slova lama a přípony pa. O vzniku tohoto slova je dlouhý příběh, asi před dvoumisty lety si jeden pán vezl na farmu lamu, kterou ukradl v Argentině. Lama mu byla velmi užitečná. Ten pán však měl ještě jednu výjimečnou věc, přístroj, který se dnes nazývá lampa (ten také ukradl v Argentině). Tomu pánovi byla lama velice užitečná, ale lampa mu byla k ničemu protože ho kousla (stejně jako všem lidem) a jelikož ten pán jako první řekl světu o lampě, tak ji pojmenoval. Nejprve ji pojmenoval palama, ale to není zvučné slovo, proto byla národem přejmenována na nový název- lampa.

Pokud nepochopíte tak se na tento článek nekoukejte nebo si jděte stěžovat na lampárnu, ale nezapomeňte si sebou na lampárnu vzít lapmu, neboť na lampárně bude Vaše lampa tím jediným, komu si budete moci stěžovat.

Děkuji za pochopení a buďte rádi, že Vaše lampa není na karbid neb lampárna není zastřešena a při dešti by Vám na ni mohlo nakapat(na karbid). Pokud si však místo lampy vezmete lamu, tak jste z obliga, neb lamě narozdíl od lampy déšť nevadí.

uncyclopedia