Lečo

Z Necyklopedie

Hotove leco.gif

Lečo se připravuje i jako polotovar.

ParisHiltonVyhne.jpg

Mezi milovníky leča paří i herečka Paris Hilton.

Otázka z IQ testu:

Lečo je:

a) pokrm z rajčat, papriky a vajec

b) slovenské mužské jméno

(Šimek&Grosman)

Lečo (anglicky pavement pizza) je tradiční a lehké jídlo pocházející pravděpodobně z Maďarska.

[editovat] Receptura

Na leču je nejúžasnější to, že lze udělat prakticky z čehokoliv co doma máte. Pro příklad uvedeme recept na gomelské lečo:

  1. Jeden houskový knedlík
  2. standardní porce kyselého zelí
  3. hovězí, vepřová nebo sojová pečeně
  4. 12 až 15 světlých ležáků

Postup je následující - nejdříve sníme knedlíky, maso i zelí (za dostatečného promázávání pivem). Jakmile jsme hotovi, začneme s konzumací zbylých kousků (otrlí jedinci mohou navýšit počet piv v receptu až na 20). Po dopití všech piv nemusíme dlouho čekat a lečo bude cobydup (tento recept je samozřejmě jen inspirativní, lečo se dá dělat vpodstatě za přispění jakéhokoliv alkoholického nápoje).

[editovat] Konzumace

Lečo je nejlepší sníst pokud možno teplé. Jelikož jej vaří především kreativní lidé, je servírováno na všechna možná i nemožná místa jako je chodník, toaleta, stůl či gauč. Svým rozšířením se řadí mezi nejoblíbenější jídla na světě a je oblíbeno především v pozdních nočních hodinách v restauracích a na domácích oslavách, a to především proto, že je velmi lehce stravitelné, voňavé a lehce odstranitelné ze všech druhů oblečení.

uncyclopedia
V jiných jazycích