League of legends

Z Necyklopedie

LoL.jpg

Typická ukázka průměrného uživatele.

League of Legends (nebo také "Lížu kredenc") (dále jen LoL) je další z mnoha drog přenášené nitroočně. Tuto drogu poskytuje společnost, která si říká Výtržníci. Aktuálně se počet závislých odhaduje kolem 31 miliónů (všimněte si že 31 ji prvočíslo). Droga se poprvé vyskytla jako nástavba pro drogu zvanou Warcraft 3, šlo o něco jako bong a vodní dýmky, tehdy se ale nazývala DotA (Defense of the Ancients). Ale ta pravá vlna této drogy a její masové rozšíření přišla až v roce 2009 kdy „výtržníci“ vypustili do světa novou a doposud neznámou drogu League of Legends (všimněte si že jsem pro dramatický efekt nepoužil zkratku LoL). Tato droga narozdíl od svého předchůdce Doty nabízí více možností jak vstřebávat látky. Ale mírumilovnějším způsobem.

[editovat] Možnosti dávkování

TPK.jpg

Uživatel LoL, představa umělce.

Jak jsem se již zmínil výše, dávky lze podávat několika způsoby:

  1. 5v5 normal je asi nejčastější způsob užívání (tento způsob má i alternativu při které získáváte skóre které určuje míru závislosti, nazývá se ranked). Při této dávce fetujete s dalšími 9 (všimněte si že 9 není prvočíslo) lidmi, které později označíte za NOOBy, gaye nebo dementy a zbytek dávky vymýšlíte nejrůznější nadávky a výrazy jak označit závislého, který dávky ještě neumí pořádně odebírat. Mezi nejčastějši takto užívané výrazy patří: Krabí kunda, vypatlátor, [Prasopes|psí prdel]], nebo Jarek Dračka, co je největší pindík a oplodňuje svou sestru.
  2. 5v5 dominion je způsob často využívaný, když uživatel drogy potřebuje rychle vstřebat potřebné látky a je už na pokraji abstinenčního zhroucení. Při tomto módu jde obvykle velice rychle orálně pošpinit čest všech spoluuživatelů a vstřebat maximální množství látky. Tento mód patří k nejnovějším způsobům užívání LoL.
  3. 3v3 normal/ranked je nepříliš používaný, ale přesto účiný způsob. Při tomto způsobu potřebujete pouze 5 (všimněte si že 5 je prvočíslo) spoluuživatelů. Jedná se o jemnější způsob, který využívají převážně nováčci v oboru drog, nebo uživatelé, potřebují svou dávku už potřebují opravdu rychle.

___ Před LoLkem bylo HoNko.

[editovat] Závislák a jak ho poznat

Závislého uživatele obvykle poznáte tak, že se ve společnosti nebaví a straní se okolí, nebo jeho slova znějí zhruba takto:

LEAGUE OF DRAVEN!!!!!!!!!

For DEMACIA! Have you seen my bear Tibbers? a tak podobně. V horším přípaďe si na sebe oblečou stříbrnomodré brnění, vezmou si doma železnou trubku, schovají se do nějakého křoví v parku a jakmile někdo projde kolem vyřítí se z křoví s výkřikem DEMACIAAA !!! a začne se točit dokola jako magor. V takovémto případě je lepší utíkat. Jinak se ale neliší od lidí závislých na droze World of Warcraft. Ti ale obvykle uživateli LoLka naprosto pogajdají, neboť jsou pro ně něco jako staří, ošmajdaní bezdomovci co z posledních sil zvrací do análu.

[editovat] Průběh intoxikace

Shit-in-pants-fail.jpg

Následky u uživatele při zjištění že mu dávka bude na další hodinu odebrána.

Účastník si nejprve vybere svého hrdinného avatara a spoluuživatele a poté se snaží prokázat, že je větší feťák než skupina nepřátelská, rozuměj druhá. Komunikace během užívacího rituálu vypadá zhruba takto:

  • -A- :Me mid
  • -B- :omg noob with trynda...

-nabíhání dávky-

  • -C- left the game
  • -A- :OMFG! FUCKING NOOB!!!
  • -D- :WTF?! I HATE THESE COWAFUCKING PIECE OF DOG SHIT!!!
  • -E- :better dring my own piss
  • -po 25 minutách-
  • -D- started surrender
  • -Surrender pass 4:0-
  • -F- GG noobs!
  • -G- bg lames!
  • -H- LOLOLOLOLOL GG NOOOOBS! LOL! :D
  • -I- gg easy

-A,B,D,E- bg

-konec hry-

uncyclopedia
V jiných jazycích