Lejnovo

Z Necyklopedie

1 Kc zlamana.jpg Tento článek stojí za jednu zlámanou grešli. Je třeba jej převést na konvertibilní měnu, nebo na zlato, případně na sůl, která je nad zlato. Moeda mafagafo.jpg
Lejnovo.jpg

Logo firmy

Smacknet final .jpg

Smáčknět s podporou RSOD

Lejnova omezená grupa (zjednodušená čínština: 大便集团有限公司, tradiční čínština: 大便集團有限公司, zkráceně: Lejnovo, ještě zkráceněji Lenovo) je největší světový výrobce vyčítačů – nadgalaktická firma s hlavním sídlem ve Zhu-čou (朱湊) a dalšími dvěma ve Lee-tou (李斗) a Let's-go (让我们去), která kromě výroby vyčítačů a periserií vyvíjí i související technohubologie. V lokalitách a v lolitách, kde sídlí, vede odzkumná střediska kvůli zpomalení konkurence. Krom toho má 666,666666,666 + výrobních center po celé galaxii.

Původně se jednalo o sovětskou firmu založenou za druhé světové války V. I. Leninem (Odtud prapůvodní název Leninovo), která vyvíjela radary montované do sovětských letadel Ilmušlim či Lavorčkin. Když však Lenin zemřel, celý sibiřský komplex zchátral a dlouho se o něj nikdo nestaral. V roce 1969 Ho objevil jistý "É méi sēn Bobek" (峨眉梦想便便), takže od roku 1977 (kdy se stala korporací) působila pod značkou Bobek, později byl její název změněn na "Bobkovo" (anglicky Shit's), ale jelikož firma byla nechvalně proslulá zvýšenou nakažlivostí virem Windows, změnila jméno na Lejnovo podle jejího nového majitele profesora Boba Lejna, který se rozhodl vzdát hold zakladateli, velkému vůdci Leninovi, když použil kombinaci jeho a svého jména pro novou společnost, která si za virus Windows začala nechat platit do peněženky M$. V roce 2007 firma koupila vyčítačovou divizi NSS (na*er si!) a stala se největším výrobcem vyčítačů na světě. Nyní se všechny produkty bývalého NSS prodávají pod značkou Lejnovo. Od této koupě se začala firma zabývat také výrobou nyní populárních prudičů, smradičů a lee-theng-čů. Od příštího roku má v plánu zabývat se také výrobou smákčnětů a smáčknět VČ (smáčknět vyčítač).

Počítače
Ělěktronika 666

Počítače: AcerAppleBarbie PCCMEUDetektor lžiElektronika 666LenovoNový JeruzalémRačunik-RTuringův strojUral 2
Hardware: Caps LockCD-RWDěrná páskaF13iPrdKompresorScroll lockŠkoda 1000MBŠkvorPaměť WOM
Software: BSODEmacsKVGЛинуксMicrosoft WordMooreův zákonPoznámkový blokPřekladSvatý TučňákVálka s švábyWindowsVista
Programování: LispOSTRAJavaPočítačová lingvistika
Aplikace: AhE-mailEndInternetKomprese datRodné čísloTrabant AussichtDOSBoxDvě minuty nenávisti

uncyclopedia