Lemra

Z Necyklopedie

Jedovatý pes
Lemra obecná
Lemra
černobílá lemra

Vědecká klasifikace
Říše: živočichové (Animalia)
Kmen: strunatci (Chordata)
Podkmen: obratlovci (Vertebrata)
Třída: savci (Mammalia)
Řád: primáti (Carnivora)
Čeleď: lemrovití (Lemuridae)
Rod: lemra (Lemros)
Druh: lemra obecná

(Lemros Lemriale)

Lemra je exotické zvíře známé svou zdánlivou leností a neschopností, přičemž je schopné velice úspěšně a aktivně škodit. Z těchto důvodů se její jméno používá jako tzv. zvířecí nadávka (vůl, kráva, kachna, potápka, bukač,...). Pro člověka sice nebezpečná není, ale často provádí záškodnické práce (přehazování kabelů v rozvodně, hýbání anténou, vandalizace Necyklopedie...). Lemry se na Zemi objevily ve čtvrtohorách, podobně jako lidi. Názvem je obdařili již staří řípané, když jim začali říkat lemros podle řípského slova záškodník (levros).

[editovat] Popis

Lemra obecná je lasičkovité zvíře pochybné barvy, dorůstající velikosti kolem čtvrt metru. Někteří deb hloupější jedinci je nazývají „roztomilá opička. Rozmnožuje se pohlavně nebo nažkami. Lemry se shlukují do malých tlup čítajících až 5 000 jedinců s jasnou hierarchií (královna, dělnice,...). Navzdory tomu, že je to neskutečně tupé zvíře, je obdařeno ve zvířecí říši (téměř) nevídanou inteligencí. Dokáže například používat vlásenky a šroubovák (popřípadě kladivo) k paklíčování zámků.

[editovat] Mutace a křížení

Asi v roce 1727 př. N. část lemer v Rusku zmutovala tak, že byla schopná se pářit s jakýmkoli jiným živočišným druhem, mimo keškéře švarnochvostého, který se shodou okolností beztoho tou dobou v lemřím revíru nevyskytoval. To vedlo ke spoustě kříženců jako jsou Lemrokrávy, Lemroprasopsi nebo Lemrokočky. Naštěstí byla tato skupina brzy vyhubena místními ožraly. Bohužel se jednomu lemrákovi podařilo roznést své geny i mezi lidskou populaci. Lemří geny se ukázaly být dominantními, a proto dnes mezi lidmi potkáváme čím dál více lemer. Buďte na pozoru!!

uncyclopedia