Lemra

Z Necyklopedie

Jedovatý pes
Lemra obecná
Lemra
černobílá lemra

Vědecká klasifikace
Říše: živočichové (Animalia)
Kmen: strunatci (Chordata)
Podkmen: obratlovci (Vertebrata)
Třída: savci (Mammalia)
Řád: primáti (Carnivora)
Čeleď: lemrovití (Lemuridae)
Rod: lemra (Lemros)
Druh: lemra obecná

(Lemros Lemriale)

Lemra je exotické zvíře známé svou zdánlivou leností a neschopností, přičemž je schopné velice úspěšně a aktivně škodit. Z těchto důvodů se její jméno používá jako tzv. zvířecí nadávka (vůl, kráva, kachna, potápka, bukač,...). Pro člověka sice přímo nebezpečná není, ale často provádí škudibícky záškodnické práce (přehazování kabelů v rozvodně, přeprogramovávání malých či větších spotřebičů, přesměrování antén, vandalizace Necyklopedie...). Lemry se na Zemi objevily ve čtvrtohorách, podobně jako lidi. Názvem je obdařili již staří řípané, když jim začali říkat lemros podle řípského slova záškodník (levros). Samec lemry je též znám coby lemrouch.

[editovat] Popis

Lemra obecná je lasičkovité zvíře značně pochybné barvy, dorůstající velikosti kolem čtvrt metru. Někteří debi... hloupější jedinci je nazývají „roztomilá opička. Rozmnožuje se hlavně pohlavně, nebo i podloudnými nažkami. Lemry se shlukují do malých tlup, čítajících až 5 000 jedinců, s jasnou hierarchií: (královna, dělnice,...). Navzdory tomu, že je to na prvý i poslední pohled zvíře neskutečně tupé, je obdařeno ve zvířecí říši (téměř) nevídaně ostrou inteligencí. Dokáže například používat vlásenky, páječku, štípací kleště i šroubovák, popřípadě i vrtačku a kladivo k paklíčování zámků.

[editovat] Mutace a křížení

Asi v roce 1727 př. N. část lemer v Rusku zmutovala tak, že byla schopná se pářit s jakýmkoli jiným živočišným druhem, mimo keškéře švarnochvostého, který se shodou okolností beztoho tou dobou v lemřím revíru nevyskytoval. To vedlo ke spoustě kříženců jako jsou Lemrokrávy, Lemroprasopsi nebo Lemrokočky. Naštěstí byla tato skupina brzy vyhubena místními ožraly. Bohužel se ale jednomu lemrouchovi podařilo roznést své geny i mezi lidskou populaci. Lemří geny se pak ukázaly být silně dominantními, a proto dnes mezi lidmi potkáváme čím dál více lemer i lemrouchů.

Buďte na pozoru!!

uncyclopedia