FANDOM

Merge-arrows Tento článek se tematicky překrývá s článkem Letňany.

Letňany, stání TSK 1

Stanice v době dopravní špičky

Stanice metra Letňany se nachází kdovíkde někde za Prahou. Navrhovaný název byl také Vidlácká.

HistorieEditovat

Stanice údajně vznikla podle dvou teorií. První teorie je mnohem pravděpodobnější že pražský magistrát napadli rozzuření vidláci, kteří do Prahy jezdí pracovat a vzkázali úředníkům že jestli nepostaví metro do města, aby mohli Prahu snadněji zamořit svojí přítomností, zapíchnou celý magistrát vidlema. Úředníci jež měli strach o život udělali pod Prahou velký tunel za cenu 20 kč metr a postavili metro až do Vidlákova, jménem Letňany, starosta Prahy 6 tento nápad sprostě ukradl jako projekt metra pro mimopražské, tedy ty co dojíždějí do Prahy z blízkého okolí, jeho první projekt byl proto pojmenován Metro do Třince. S velkou slávou, tedy asi za přítomnosti 20 místních obyvatel popíjejících krabičák, bylo otevřeno někdy v roce 2008. Zajímavostí je že ve stanici vystoupí 10 lidí za den, což z ní činí nejnedůležitější a nejzbytečnější stanici celého metra. Druhou teorií je že jakýsi troula Pavel Bém chtěl v Praze olympiádu a tak postavil metro k vidlákům, kteří měli do Prahy dojíždět a postavit zde olympijský stadion, protože v milionové Praze, nenašel nikoho, kdo by byl ochoten pracovat rukama.

PolohaEditovat

Stanice leží někde v poli u Letňanského hnojiště a nedaleko od jednoho supermarketu, jménem Globus, který zde byl postaven především proto, aby prodavači měli co nejméně práce s doplňováním zboží a řetězec ušetřil, protože na celý obchod stačí velmi málý počet lidí, a to přesně 1, jestli se však vyplatí obchod doplňovat zbožím, to už Globus neprozradil, ale stačí se podívat na Letňanské hnojiště hned u něj, z většny tvořené odpisovým zbožím a hned si každý může udělat obrázek, jak moc se mu to asi vyplatí, v lokalitě kde přijde na nákup denně 20 lidí. V okolí jsou malé samoty, kde bydlí místní vidláci.

VýstupyEditovat

Výstup ze stanice je jen jeden, ústící do vestibulu ze kterého je několik výstupů. Druhý míří k Globusu, pátý k osadě, a ten sedmý na pole. pozn. Autor článku neumí počítat

VytíženostEditovat

Stanicí denně projde 10-15 lidí což ji řadí na první místo v kategorii „nejméně využívané stanice“.

PřestupyEditovat

Ze stanice je možný přestup na jednu autobusovou linku, místního Pepy, jízdné je možné zaplatit v korunách, či lahváčích a směr Praha. Tato linka leží pražskému magistrátu logicky v žaludku, protože porušuje jeho autorská práva, jelikož kopíruje trasu metra, a také proto, že od doby co jezdí, už metrem nikdo nejezdí a tak bylo metro sem vybudováno zbytečně.

šde  
ROPID
Bus jede jinam Dopravci

ArrivaČeské dráhyČSADČSAD KladnoDP PrahaICOMRopid

JirkaPar Krtek

D (linka metra v Praze)Depo HostivařDolínkoidaChalupoidaJulča z metraLetňany (stanice metra v Praze)Metro do každé domácnostiMetrolinkaMetrem do BohnicPoslanecké metroPražské metroŠkoda 6MtWaldorfská škola (stanice metra v Praze)Zámky (stanice metra v Praze)

Zastavkalhotka praha Autobusy

X-AX-BX-22150174177200666Karosa C 954EIrskýbusSORVrakosa

Nehoda-tramvaj Električky

Automatizace tramvajové dopravyPorschetra1791214182241

BabaZMetra Ostatní

Blíž PražanůmDoprava v PrazeEsko PrahaFordCityJízdenka pražské hromadné dopravyLítačkaNejdůležitější trať v PrazeNádraží Praha-HolyněNízkopodlažní tramvajOpencardPohlavní nádražíPrázdninový provozSeznamka v pražské MHDUbliž PražanůmVertikální chrlič intelektuálůZastávka na znameníŽabotlamA380L1