Letní čas

Z Necyklopedie

Beit Alpha.jpg

Mezi galaktickými doménami a znameními zvěrokruhu platí podle teorie strun tzv. supersymetrie, jak je znázorněno na této mozaice ze synanogy Beth Alpha v severním Izraeli.

Letní čas je porucha časoprostorového kontinua, pravidelně se objevující na velké části zemského povrchu, přetrvávající několik měsíců.

[editovat] Příčina

Podle výzkumů úpadkových západních fyziků a astrologů souvisí letní čas s jedinečnou polohou Slunce v naší Galaxii. Právě naší sluneční soustavou totiž prochází bariéra oddělující galaktickou doménu Kozoroha a galaktickou doménu Vodnáře. Oběžný pohyb podél roviny ekliptiky zanáší Zemi menší polovinu roku do domény Kozoroha a větší polovinu roku do domény Vodnáře. Doména Kozoroha je spojena s věděním, myšlením a konzervativní hodnoty; naproti tomu doména Vodnáře je spojena se svobodou, idealismem a nervovými poruchami. Principy Vodnáře a Kozoroha jsou vetkány do samotného přediva časoprostoru - v každé galaktické doméně jsou skryté dimenze časoprostoru zamotány v jiné Calabi-Yauově varietě a v každé tedy platí trochu jiné fyzikální zákony, jiné základní konstanty a čas postupuje jiným tempem a směrem. Jeden z projevů transmigrace Země do jiné domény můžeme vnímat i bez jakýchkoli fyzikálně-astrologických přístrojů: tímto projevem je právě změna času všeobecně známá jako letní resp. zimní čas.

VTN zjistil, že změna času se vyskytuje převážně v oblastech stižených všeobecným úpadkem jako je například Evropská Unie, USA nebo Vatikán. Naproti tomu v rozvinutých nebo rozvíjejících se končinách, jako Čína, Brazílie, Japonsko nebo Panenské ostrovy, lidé na podobné pičoviny jako doména Vodnáře, svoboda nebo supersymetrie nevěří, a změna času se tam vůbec neprojevuje.

[editovat] Zimní čas

Zimní čas je pak v poslední době čím dál více rozšířené, ale nesmyslné označení pro čas v doméně Kozoroha, které prosazuje konspirační skupinka hipíků, dětí New Age a uctívačů Vodnáře, ve snaze asociovat vědění, myšlení a konzervativní hodnoty domény Kozoroha s tmavými zimními dny a naopak svobodu, idealismus a nervové poruchy domény Vodnáře s letními radovánkami.

uncyclopedia