Letní olympijské hry 2020

Z Necyklopedie

Krchleby.jpg

Okolí obce Krchleby poskytuje velké možnosti k výstavbě nejrůznějších sportovišť a stadionů, obec si ovšem vystačí i s tím, co už má.

XXXII. letní olympiijské hry 2020 se budou konat v českých Krchlebech v okrese Kutná Hora. Rozhodl o tom Mezinárodní olympijský výbor v srpnu 2011. Původně se o pořádání ucházelo 16 měst z celého světa. Ve finále však zůstaly pouze Krchleby a Singapur, přičemž Singapur se ale nakonec svého úsilí stát se dějištěm XXXII. LOH vzdal.

Slavnostní zahájení proběhne 35. července 2020 a zakončení potom 13. prosince téhož roku. Zatím není jasné jaké téma bude zvoleno za symbol těchto her (pořadatelé to pečlivě tají), ale předpokládá se, že asi multikulturalismus, protože místní opálení spoluobčané by to jinak považovali za dyškrymynacy. Olympijské hry jsou konec konců událostí setkání lidí odlišných kultur.

[editovat] Sportoviště

Obyvatelé obce rozhodnutí Mezinárodního olympijského výboru o pořádání her uvítali. Podle místostarosty pořádání takového podniku jako jsou LOH přinese obci prestiž, o jakou již dávno usilovala. Zatím však ale není jisté, zda se do roku 2018, kdy by se případně vybíralo náhradní hostitelské město, podaří dokončit všechna sportoviště. Atletika, gymnastika, závody v odčervování a fotbal by se měly konat na místním fotbalovém stadionu, kde se mezitím zčtyřnásobí kapacita hlediště na plných 120 diváků. Na tomto stadionu by se měly také konat zahájení a zakončení OH. Na blízkém kopci bude poté po dobu trvání her plápolat olympijský oheň. Plavání a šerm by se měly pořádat v nedalekém krytém bazénu v Čáslavi, ačkoliv úvodní rozplavby žen proběhnou v Praze. Pro potřeby konání šermířského turnaje bude bazén vždy vypuštěn. Maraton se poběží na Krchlebském náměstí, které sice nevyhovuje délkou délce maratonu, ale stačí ho oběhnout 9463 krát, aby byla docílena vzdálenost 42 kilometrů a pár metrů, která je typická pro maraton. Soutěže jednotlivců a smíšených družstev v chlastání budou probíhat v místním restauračním zařízení "U třech vožralejch", které bude po zavírací době sloužit i jako antidopingová laboratoř. Pokud se podaří vyklidit taneční sál, bude antidopingová komise fungovat nezávisle na rozvrhu sousedního sportoviště.

[editovat] Olympijská vesnička

Olympijská vesnička bude stát na louce za obcí, avšak mnoho sportovců bude ubytováno přímo v místě konání u místních obyvatel, kteří se k tomuto hrdě nabídli. Předpokládá se, že největší výpravu budou mít tradičně rusové a američané, a to zejména proto, že počínaje rokem 2020 přibudou na seznamu olympijských sportů také chlastání a hromadná onanie.

Během konání bude rozdáno celkem 187 sad medailí, které budou muset být uschovány v trezoru u starosty, protože jsme v Čechách, kde je obrovský zájem o sběr cenných kovů.

Sport
Mistr světa ve vodní levitaci Disciplíny AlkoholismusAtletikaBěhBaseballBasketbalBiatlonBojový styl RockyBrusleníBungee jumpingCyklistikaDOSBoxExtrémní sportyFormule 1GauchingGeocachingGolfHod granátem na plechovkuHod kilemHázenáHokejJezdectvíKašnobalKolováKopanáLukostřelbaObžerstvíPokyho trojbojRagbyRallyŘitní alpinismusSchodySkoky do vodySnowboardingSvátostný sedmibojŠachyVodáctvíVodní turistikaVolejbal
Sportovci Milan BarošMona BarthelováBoryšPavel BémTomáš DošekRadek DudaRoger FedererDominik HašekZlatan IbrahimovićInriJaromír Jágr • Marek KuličLionel MessiKarel PoborskýTomáš Rosický
Bafuňáři Jaroslav HřebíkVlastimil KošťálStanislav Šulc
Týmy Česká fotbalová reprezentaceČeskej fotbalovej týmKapří ligaSlavia 07AC Sparta Praha1 FC SlopáckoTJ Baník Vysoká PecHC Sparteşcu RomâniaČelzýReal Madrid
uncyclopedia