Lidovec, který potopil Titanic

Z Necyklopedie

Lidovec Titanic.jpg

Článek z přílohy deníku Stará garda VČERA

[editovat] Tak přece

Hned jak jsem uviděl ten tučný titulek, pocítil jsem zbožnou úctu k představitelům strany lidové, že byli schopni něco tak obrovského dokázat. V duchu jsem si řekl: "tak přece se prosadili". Vždyť doteď jejich největší skutky byly Kalouskův nákup padáků, na kterých se nedá skákat a neotřelý přístup bývalého starosty Čunkova ke korupci a romskému etniku. S chutí jsem se do článku začetl.

Dokumenty BBC zbožňuji, takže jsem byl příjemně navnaděn. Procházel jsem článkem a hledal jsem, který člen této křesťanské strany to dokázal.

[editovat] Zklamání

Náhle, bez varování jsem zjistil skutečný stav a svou malou, milou, mýlku. Nu což. Lidovci opět zůstanou na okraji, politického spektra, bez hrdinského činu.

[editovat] Naděje

Příslovečným světlem na konci tunelu je ale lidovecká tradice vždy být u toho Tak jako lidovci byli jsou a budou vždy u toho a u všeho byli i u prvního doloženého pokusu sestřelit si vlastní letadlo. Tímto hrdinským činem se proslavil legendární lidovecký ministr Antonín Baudyš.

Proslýchá se, že lidovci se připravují na potopení letadlové lodi Kardinál Miloslav Vlk.

uncyclopedia