Liha

Z Necyklopedie

Nešlápněte do hovna.jpg Nepotěšil jsi mne chlapče, ale ani já tě nepotěším. Najde se nějaký hrdobec (hovnivál), který SPRASÍ tento článek?

Liha [vyslovuj 'Liga'] je souhrnné pojmenování pro některé projekty distribuce omamných látek.

Jak bylo vědecky dokázáno, běžný člověk bez dostatečné míru hluku a vyrušování se večer zklidňuje, přemýšlí o dni či o životě, brečí nad průsery, co způsobil, plánuje si v klidu práce na zahradě, příp. i pomáhá dětem s úkolem a dokonce se někteří modlí nebo zkoušejí naslouchat manželce (to je taková bytost na první pohled podobná člověku).

Což je v současnosti veliký problém, protože člověk v takovém rozpoložení není ochoten vypít deset piv a dva rumy a tím pádem naprosto nepřijatelně poškozuje ekonomiku, jejíž kolečka se tak přestávají otáčet.

Proto se po několikaset-letém bádání přišlo na řešení ve formě lihové distribuce. Cílem je umožnit člověku, aby se naprosto odstínil od svého svědomí, svého vnitřního hlasu a podobných nesmyslů a stal se alespoň na chvíli alkohol-agregátem, který spaluje líh a pomáhá tak udržovat a zrychlovat ekonomiku. Prvním cílem je roztočit ekonomiku a celý svět do takových obrátek, jaké tu ještě nebyly, aby se zjistila hranice, na které se to celé podělá.

V současnosti běží několik pilotních projektů Lihy, jako např. Gambrihnus liha (nyní See?Not! liha), Etraliha, Extraextraliha, Pexeso-liha a podobné.

V přípravě jsou projektty Absint liha a Methanol liha.

uncyclopedia