Lihočeský kraj

Z Necyklopedie

Znak Lihočeského Kraje

Google uncyc Lihočeský kraj na googleTohle je nejlepší článek na téma „Lihočeský kraj“ na celým internetu.

[editovat] Území:

Samosprasný uzemní polocelek na pomezí Moravistánu a Německa. Na jihu sousedí s Überwaldem a na severu s severním ledovým Oceánem a Petrem Mukem s velkopřístavem Týn nad Vltavou, kde se take mnozi stali namorniky. První pokusy o zmapování Lihočeského Kraje učinil J.d.Cimmrman, který popsal území mezi Pískem a Sušicí. Poušť mezi těmito městy má také bohatou historii. Nejznámější událostí je čtyřicetileté putování Žida Kohna a Roubíčka do zaslíbené země poté, co prchli před Fanfarónem. O této události blíže pojednává Jízdní řád, trať 190.

[editovat] Města:

Krajským městem Lihočeského Kraje je Jindříchův Hradec. Další důležitá města jsou Budějce ,Frymburg a Kozí Hrádek.

[editovat] Vláda:

Králem Lihočeského Kraje je vždy (zakotveno Ústavem) nějekej moula. Dnes Zi-Moula, který nahradil tragicky zesnulého taťku Š-Moulu. Politickým zřízením jde o konstituční tyranii.

[editovat] Průmysl:

V Lihočeském Kraji se vyrabí líh (zejména Tuzeman), pívo Brutvár, strojní průmysl se pak soustředí na Motory, Dynama a Lihostroje. Zlé jazyky tvrdí, že Lihočeský průmysl stojí za tužku. To musíme dementovat. Jde o rozšířený omyl. Lihočeský průmysl stojí na tužkách.

[editovat] Zemědělství:

Lihočeský kraj vyniká pěstováním konopí a chovem slanečků v rybnících kolem Třeboňe, kde se taky často pasou Komoně. Lihočeský kraj je nějvětším producentem komoního masa v Galaxii a třetí největší v mnohovesmíru. Každoročně přijíždí desetimiliony turistů na trhy s komoňím masem, které se konají v Masných Krámech.

[editovat] Obyvatelstvo:

Lihočeský Kraj obývají zejména kmeny Rejpalů, Tlučhubů, Držgrešlí a Udavačů. Poslední dobou se zde také výrazně zvětšuje uprchlická kolonie Šotoušů.

[editovat] Tradiční zvyky:

Nejoblíbenějším obyčejem Lihočechů je Pikádorobraní a jízda na speciálních rezatých a ošuntělých kolech, kterým se říká hapyna.

[editovat] Fauna, Flóra, Ptactvo:

Nejrozšířenějším ornitologickým úkazem Lihočeského Kraje je pták Konvička a slepice Jihočeské Matky. Kolem Protivína se hojně vyskytuje strom Platan. Zpívá o tom i skupina Lucie v hitu Už dávno sem ti řek, v noci po deseti Platanech, zapalím svíčku a pobliju pelech.

[editovat] Infrastruktura:

Nejslavnější Infrastrukturou je zajisté plavební kanál Malše – Berounka. Jindřichohradecké rychlovlaky závidí Lihočeskému Kraji celý svět (zejména ta část světa od Obrataně po Pejřimov)

uncyclopedia