Lihové milice

Z Necyklopedie

Lihove milice.jpg

Hrdí členové lihových milicí připraveni vyrazit do hospod

Delnicky predvoj lihovych milic.jpg

Dělnický předvoj lihových milicí

„Musíme kurva rychle něco udělat, jinak budeme v prdeli jak Baťa s dřevákama.“

- Miroslav Kalousek

Lihové milice (LM, nazývané též „ozbrojená pěst Nečasovy vlády“, slovensky Liehové milície) jsou „dobrovolné“ dělnické, rolnické, úřednické, bezdomovecké aj. bojové jednotky, o jejichž vzniku rozhodla vláda 21. 10. 2012 po prohraných senátních volbách.

[editovat] Formování

Pro vládní garnituru byla situace tristní již dlouho. V parlamentu leží zákony o předání poloviny republiky Vatikánu, zvýšení daní a povinné ukládání důchodů do tunelových fondů. Rebelové v ODS (rozuměj - ti, kteří vykradli VZP a nechtějí jít do basy) hrozí pádem vlády. Spásný nápad dostal Mirek Kalousek, když vzpomínal na staré časy u lidovců a na obraně. „Nejlepší obrana je útok“.

Prozřetelnost tomu chtěla, že předešlého dne zemřel jubilejní 30. konzument metylalkoholu. Navíc drzý gottwaldovský soudce odmítl uvalit vazbu na jednatele likérky Drak. Vzniku lihových milicí již nic nestálo v cestě.

[editovat] Činnost

  • Ozbrojené jednotky vtrhnou do všech hospod, krámů i supermarketů, prošacují vše neživé i živé. Zkontrolují rodné listy alkoholu a pomocí nejmodernějších laboratoří prověří každou flašku.
  • Každý podezřelý bude podroben výslechu pomocí tortury, aby byla celá síť výrobců pančovaného a nezdaněného lihu rychle deratizována.
  • Při této příležitosti budou vymýcena hnízda antikapitalistických, revanšistických a oportunistických sil.
  • Lihové milice zasáhnou proti silám agrese a války, budou bojovat za mír a odzbrojení.
Google uncyc.jpg Lihové milice na googleTohle je nejlepší článek na téma „Lihové milice“ na celým internetu.

1Alkohol.jpg    V rozcestníku CHLAST najdete novou motivaci k chlastání

AlkoholAlkoholismusBakchalářBarmanČeská alkoholicko revoluční stranaHospodaKocovinaLihové milicePípa na lahváčOpilecPivnéPrůtokový ohřívač pivaPraotec Na PlechTuzemskoVýčepní stoliceU PavoukaVodková pumpaVodkovod

AbsintAktronovicaAlpaBecherovkaKořalkaMetylalkoholOkenaRumSlivoviceVodkaWhiskeyZelená
Nejhorší piva světaBraníkGambrihnusOstravarPilsner UrquellPlzeňský PrazmrdRadegastSlovenské pivoStarobrnoStaropramenVelkopopovický Kozel
Víno

uncyclopedia