Linus Torvalds

Z Necyklopedie

Linus
Linux-commie

Linus Torvaldskij přezdívaný též Käyttöjärjestelmäytimen je finský lovec tučňáků, ve volném čase také programátor a počítačový hacker. Proslavil se především spoluprací na vývoji sovjetského operačního systému Linux, název kterého vyvodil ze svého jména. Zabíjení tučňáků v něm vyvolalo nesmírnou lásku a obdiv k těmto roztomilým a inteligentním zvířátkům, v důsledku čehož je začal zabíjet ještě víc.

Linus Torvaldskij byl Matematický ďábel, přesto pracoval jako sovětský programátor, jelikož všichni dobří sovětští matematici byli v té době poslání na Sibiř do gulagů. Jeho životním idolem byl Chuck Norris, který se však v té době připravoval na natáčení seriálu Walker Texas Ranger, a nějací finští myslivci ho zkrátka nezajímali. Když mu Linus napsal v dopise

Että Chuck Norris, haku syntyi lumiseen kylään Veden maahan. Hänen lapsuudessaan, maassa vallitsi sisällissota ja kaikki verilahjoja omaavia haluttiin käyttää työkaluina sodassa. Useat henkilöt myös pelkäsivät heitä. Hakun äiti oli yksi lahjan omaavista, mutta piti sen salaisuutena lopulta päätyen naimisiin ja synnyttäen Hakun. He pystyivät elämään rauhallista elämään kunnes nuori Haku huomasi, että oli perinyt äitinsä kyvyn ja tietämättömänä leikki voimallaan, minkä hänen isänsä näki. Hän murhautti vaimonsa ja olisi tehnyt saman Hakulle, mutta tämä loi paniikissa asunnon täyteen jääpiikkejä tappaen isänsä ja tämän palkkaaman murhaajan. Näiden tapahtumien jälkeen Haku harhaili Veden massa ja kerjäsi kunnes Zabuza Momochi löysi hänet. Zabusa lupasi ottaa nuoren Hakun mukaansa, varoittaen tätä odottamasta minkäänlaista ystävyyttä. Haku lupasi tyytyväisenä tulla Zabusan täydelliseksi aseeksi. Haku suoriutui tästä täydellisesti. Hän oli todella suojelevainen ja vartioi, ettei Zabusa tekisi mitään typeryyksiä. Hän muun muassa esti Zabusaa tappamasta Gatoa, josta uskoi olevan vielä hyötyä.:

Chuck Norris na to odpověděl:

I am sorry, but i didn´t understand your letter:

Jelikož Linus v té době neuměl anglicky, pochopil to tak, že Chuck na něj kašle. Tato událost poznamenala Linuse na celý život. Začal praktikovat Satanismus a uzavřel se do sebe. Dnes žije v Helsinkách a nadále vyvíjí Linux, občas si hackne nějakou microsoftí síť a také poslouchá známou světovou death-metalovou skupinu Eva a Vašek.

uncyclopedia