Literatura

Z Necyklopedie

Prasečina

Literatura je občas i o řádných prasečinách...

Sirky-neoluxor

Při nákupu knihy dostanete v knihkupectví zadarmo sirky, pro případ, že se vám kniha nebude líbit.

Literatura je velmi zoufalý pokus zachycování lidských myšlenek písemnou formou. Ačkoli nejméně 5000 let - od konce neolitické "revoluce" se ukazuje, že jsou lidé pořád stejní a svým způsobem se neděje nic neobvyklého, literatuře dosud neodzvonilo.

Literatura je soubor nejrůznějších tzv. žvástů. Pojednává například o autorově kočce, chovu prasat nebo návodu na zapojení klávesnice. Začala se zkoumat někdy ve 22. století, ačkoli byla vynalezena slavným Hlupákem z Rožmberka již před dávnou dobou. Hlavní vědci, kteří tuto pavědu zkoumají, jsou papoušek Ara, Miluška Vombrejlová, To Máš Vostrý a Ing. Pako Pakovič. Nutno upozornit zapálené fanoušky, že literatura jakožto i životní styl je prudce jedovatá ve větších dávkách. Je doporučováno přísun literární kultury omezit na minimum. Mezi tuto kulturu patří například zběsilé poskakování po pokoji při poslouchání rapovaných básní, nošení okulárů, neučesaných vlasů a nesprávně zapnutého saka.

Mezi slavná literární díla patří třeba Edisonova encyklopedie triků v Texaském masakru motorovou pilou, Matrix stokrát jinak od strejdy Nobela, Jackovi domácí mazlíčci aneb co se ve filmu nedozvíte nebo slavná Encyklopedie dabingu na čtyřech CD nebo patnácti MC.

[editovat] Podívejte se také na

gl:Literatura
uncyclopedia