Manželství

Z Necyklopedie

Digitální fotoaparát Temuto článku sa nedostává fotka. Kdo béváte het, bléskněte to.
Lidé se dělí na dvě pohlaví - muže a ženy.

[editovat] Princip

Manželství je vztah, ve kterém má alespoň jedna osoba vždy pravdu, a ta druhá je manžel. Pro mnohé jedince je to přežitek a akt z jiné doby, proto se jí vyhýbají. Těmto jedincům říkáme staří mládenci a staré panny.

Manželství začíná svatbou, cože je pro mnoho lidí nejšťastnější den v životě, zpravidla pro příbuzné a známé svatebčanů. Pro samotné svatebčany je to nástup na odnětí svobody. Také proto si muži užívají poslední den volnosti, tzv. loučení se svobodou.

Mužům se líbí ženy, ale nechtějí s nimi žít. Ženám se muži nelíbí, ale žít s nimi chtějí. Z tohoto rozporu vzniklo tzv. manželství, kdy muž se ženou spolu žijí, aby si dokázali, že to není dobrý nápad. Zcela odlišnou roli hraje v manželství tzv. sex.

[editovat] Ženy

Žena je v manželství vždy nešťastna, buď proto, že nemá děti, anebo proto že je má. Eventuálně také proto, že muž nebývá doma, případně že doma bývá. Často také proto, že ztloustla.

[editovat] Tchýně

Tchýně (či tchyně) je specifická osobnost v manželství. Viz článek Tchýně.

[editovat] Muži

Muž bývá v manželství poměrně spokojený, pokud tedy nemusí netrávit příliš mnoho času se ženou a má dostatek jídla.

[editovat] Konec manželství

Manželství končí tzv. rozvodem, kde se lidé hádají o děti, na něž nemají čas a překáží jim v aktivitách, kvůli jimž se rozvedli.

[editovat] Čtěte také

Svatba

Rodina sticker
BůhDítěMafieManželstvíMužSouložSvatbaTchýněŽena
Crying-Baby
Tak jde život
Sex - Těhotenství - Porod - Babybox - Mateřská školka - Škola - Puberta - Práce - Svatba - Manželství - Pobyt v nemocnici - Vražda - Vězení - Důchod - Smrt - Reinkarnace
uncyclopedia