Marian Kotleba

Z Necyklopedie

Marian Kotleba
Biografické informace
Pohlaví

župan

Barva očí árijská
Diagnóza makromanická psychóza
Vlasy

řídký knír

Narození

7.4.1977

Národnost

hornouherská

Náboženství

národ

Sexuální
orientace

protirómská

Povolání

muzejní exponát, vůdce

Zajímavosti
1

Z výplat zaměstnanců kraje si financuje nákup pásového bagru.

Marian Kotleba (* 7. dubna 1977) je vůdce skupiny exponátů uprchlých z banskobystrického Muzea Slovenského národního povstání, potažmo politik.

[editovat] Historie

Po vystudování učitelství na Fakultě přírodních vět Univerzity Bély Matyáse svou kvalifikaci zúročil v letech 2001-12 jako představitel postavy Josefa Tisa v Muzeu SNP. Dlouhé stání nejprve ve vitríně č. 12a (2001-2004), poté 4c (2004-2010) a nakonec 17d/e (2010-2012) každý den vyjma úterý od 10:00 do 18:00, a to bez přestávky na oběd, si bohužel vybralo vysokou daň: Marian Kotleba se s postavou zcela sžil a začal si myslet, že on sám je Josef Tiso, resp. podle některých psychiatrů jakýsi jeho následovatel. I v úterý, pro všechny muzejní exponáty den volna, se doma oblékal do uniformy Slovenského štátu, i po pracovní době v každou celou hodinu hajloval a na pokusy o konverzaci odpovídal pouze proklamacemi Na stráž! Na stráž!

V roce 2012 se Marian Kotleba spolu s několika věrnými, např. člověkem, který si myslí, že je Andrej Hlinka, člověkem, který si myslí, že je Vojtech Tuka, či člověkem, který si myslí, že je Alexander Mach, vzbouřili proti práci i v neděli. V uniformách Hlinkovy gardy a s maketami pušek a samopalů pak uprchli do kopců v okolí Banské Bystrice a celé měsíce se živili kořínky, potravou z krmelců a občasným přepadáváním protivníků Osy. Tak přečkali první zimu.

[editovat] Politika

V prosinci 2013 však mráz udeřil obzvlášť tvrdě a kotlebovce vyhnal z lesů k lidským obydlím. Hnědé uniformy několikrát pronikly i do veřejných institucí jako jsou učiliště nebo kanceláře médií; úřady je sice vždy zahnali hlukem (osvědčilo se hlavně řinčení hrnci), ale hladová skupina se po pár dnech objevila zase jinde. Dne 20. prosince 2013 nakonec tlupa obsadila sídlo Banskobystrického samosprávného kraje a Marian Kotleba se prohlásil županem. Od té doby se ho zatím z funkce nepodařilo vyhnat ani speciálními většími hrnci a poklicemi dovezenými až z Bratislavy.

Marian Kotleba.jpg

Kotleba s kolegy představujícími Hlinkovy gardy, při mimořádné noční směně během Muzejní noci v SNP. Strnulé pózy by museli vydržet každý den celých 8 hodin, kdyby ovšem do muzea chodili návštěvníci.

uncyclopedia
V jiných jazycích