Marihuana

Z Necyklopedie

Skunk original

Skunk z produkce tuzemské firmy Ganja a.s.

Get pot wiki

Reklamní billboard na Smíchovskou Santošku

Zeman-spek

Miloš Zeman si dává špeka.

Travovyzvara

Pokročilý výrobek Smíchovských továren

0060

V Rusku mají k marihuaně dlouhodobě dobrý vztah. Na fotografii žáci základní školy a jejich oblíbené "pozemky"

Krabicka
Pole travy na smichove

Maihuanová plantáž na Smíchově.

Marihuana (Konopí Sjeté, latinsky Cannabis Laxativa) je zelená rostlina překrásného vzezření.

[editovat] Účinky

Po této rostlince má poživatel výbornou náladu, svět se mu zdá hezčí, barevnější a veselejší, z nepřátel se stávají kamarádi atd. Na jedince v pubertálním věku má vliv velice dobrý, jelikož se potom usmívají a začínají mít rádi dokonce i své rodiče a především nejsou tak protivní/otravní/ dosaďte dle potřeby.

[editovat] Užívání

Doporučuje se především lidem nespokojeným, ustaraným nebo zakomplexovaným (je jedno čím), ale také malým dětem (cca od 3 let), puberťákům, adolescentům, lidem ve středním věku i důchodcům, ...

[editovat] Pěstování

Marihuana se pěstuje hlavně v Česku a v Moravistánu. V obou těchto zemích existují rozsáhlé plantáže na polích jejichž okraje jsou lemovány kukuřicí nebo slunečnicí. Letitá tradice, fortel venkovského obyvatelstva a odborné znalosti Čechů, Moravanů a dalších pronárodů obývajících Česko přináší každoroční bohaté žně. České (Řízlink Zbraslavský, Svatoprokopská tráva, Smíchovská Santoška, Úsměvná Mrázovka) a Moravské odrůdy (Bystrcká zelená, Král Marihradu, Rulantská bílá paní) slaví každoroční úspěchy na světových výstavách a veletrzích. České odrůdy převzali Holanďané a podvodně je vydávají za vlastní úspěchy. V padesátých letech minulého století se v rámci pomoci rozvojovým zemím od nás pěstování marihuany rozšířilo také do Afgánistánu, Indie, Kambodže, Mongolska a Ruska.

[editovat] Nové odrůdy a způsoby pěstování

Láska lidí k této rostlině je natolik velká, že se v poslední době rozmohl trend pěstovat marihuanu doma ve speciálně upravené skříni (tzv. indór), do které se instaluje světelný zdroj (jako náhrada slunce), ventilátory (jako náhrada větru) a rozprašovač nebo zvlhčovač vzduchu (náhrada za déšť). Tento trend se do světa dostal z Ruska v rámci akce "Poroučíme větru&dešti". V devadesátých letech se do indórového pěstování marihuany dostala nová metoda hydropónie, kde se jako pěstební médium na místo hlíny používá voda obohacená o živiny.

Indórové pěstování a hydropónie způsobily také posun ve šlechtitelských snahách a nové odrůdy na sebe nenechaly dlouho čekat.

V posledních letech byly díky těmto metodám vyšlechtěny tyto odrůdy:

  • Podlampoffka
  • Pražský skéro
  • Hydročutka
  • Hydroskunk za dvě pade
  • Mořská okurka
  • pořádnej skunk z Wysočiny woe 24
  • od HU voe nebo bači
  • Maminčina domácí
  • Míchač hoven (ale dává dobře)
  • Zelé jak bič
  • Kokoška

[editovat] Obchod marihuanou

Marihuanovy-semafor-cierna-voda

Volno!

Obchodování s marihuanou je celosvětově uznávaná živnost. S marihuanou se také obchoduje na všech světových burzách s výjimkou USA, kde díky lobby kokainových narkobaronů byl obchod s marihuanou zapovězen. Cena komodity se určuje jednou ročně podle výnosů na Světové plantáži (mezinárodní sdružení pěstitelů v Česku, Afgánistánu a Indii). Konopí z plantáží se zpracovává na marihuanu samotnou, hašiš, hašišovou marmeládu a olej, dodává se také ke druhotnému zpracování do čokoládoven. Přes velkosklady putuje marihuana do tzv. coffeeshopů, které najdete minimálně na každém druhém rohu v každém dobrém městě. Obchod marihuanou je celosvětově osvobozen od zdanění.

Domácí produkce marihuany je určena především pro samozásobování (po produktu je velká poptávka, úroda ze Světové plantáže většinou nevystačí na celý rok), ale každý se rád o své přebytky podělí, popř. část své úrody prodává po večerech v restauracích a barech. Pouliční prodej marihuany je oblíbenou formou letní brigády pro studenty a důchodce. Weed hustling (anglický výraz pro pouliční prodej marihuany) je, i přes v zákoně zakotveném zákazu prodeje, součástí zkoušky z dospělosti u většiny afroamerických kmenů.

[editovat] Marihuana ve hrách

Nedávno se z Australského ostrova začala ozývat kritika nově vydávané hry VypadniVen 3(Fallout 3). Kritikům však nevadí fakt, že hra je přehnaně násilná, ale to, že drogy v ní zařazené se jmenují příliš podobně jako v reálném žívotě. Od těch dob... Marihuana je mrtvá, ať žije hypertabák (nebo Buffout, Mentats ap.)!!!

[editovat] Lékařské využití marihuany

Je potvrzeno že marihuanou lze léčit přílišnou ospalost i nespavost. Záleží, jak je zrovna potřeba.

Růžový slon
CukrHalucinaceHoubičkaChlastKafeKekafiKokainLSDMarihuanaPervitinŠňupajnOkena
Sarracenia flava
Rostliny
AcerAdelaide kratzmariBanánovníkBez černýBolševník velkolepýBrokoliceCibule kuchyňskáCírkevČajovník čínskýČuhýřHopsinkyJmelíKaktus polárníKlausovec obrovskýKlementýnkaKonopí setéLilek bramborLípaLopata pracovníMák setýMasožravé rostlinyOkurka setáPleskatec zavlhlýPýr zkroucenýSlunečnice ročníSmrk velkýŠalinovníkTrnka obecnáTřešeňTučňákVlas člověčíVlaštovičníkVrba
uncyclopedia