Martin Konvička

Z Necyklopedie

Merge-arrows Tento článek se tematicky překrývá s článkem Konvička.

Šejk Martin al-Abdul bin Krayed la Bomba Konvice Konvička je český cirkusák syrského, ale ne muslimského původu a mlynář do masokostní moučky. Se svým kočovným cirkusem Blok proti salámu organizoval své zatím nejslavnější vystoupení na Staromáku. Tento kousek se však úplně nevydařil, neboť pozorovatelé trpěli panickým strachem z velbloudů a raději se skryli v okolních hotelech, než aby představení sledovali. Mezi jeho další vydařené kousky patří již zmíněná výroba masokostní moučky podle receptu své babičky, kterou můžete zakoupit (masokostní moučku, ne babičku) na jeho představeních jako náhražku mnohdy předražených amerických popcornů. Od počátku své kariéry je ve velkém sporu muslimy, protože jim kdysi ukradl ustájené velbloudy a použil je jako úchvatnou součást svých zdařilých performancí. Je také velkým příznivcem hmyzáků, dokonce tak moc, že ve volném čase běhá po loukách se síťkou a vykřikuje věci jako: "Pojď k tatínkovi, bude z tebe dobrý zákusek k masokostní moučce, nebo že bych tě do ní rovnou namlel?" Už jen z toho důvodu dodnes nebylo dokázáno, zda mají hmyzáci rádi jeho.

[editovat] Spory s ochránci přírody a jiné kontroverze

Někdy okolo Ježíšových dvoutisících patnáctých narozeninách ochránci přírody žalovali Blok proti salámu za týrání zvířat (zejména nekonečným zvukem střelby plastových kalašnikovů), ale protože si soudce spletl paragraf, dosáhli pouze přejmenování Bloku proti salámu na Dobrovolnou lidskoprávní masokostní vůbec ne demagogickou iniciativu čajových konviček. Jeho velkým fanouškem je i prasident Česka aka. Čečenska aka. Západního Ruska Miloš Zeman, se kterým se Konvička zná ze Sýrie. Na pražském Albertově dokonce společně pronesli pár vulgarit, vyzdvihli toleranci vůči jiným názorům (kromě těch muslimských, amerických nebo tvrdících, že pivo je lepší, než masokostní moučka s vodou), odmítli pustit studenty do školy a utíkali vyhýbajíce se letícím vajíčkům. Od té doby co se Konvičkova poslední šou na Hradčanském náměstí pod Milošovými okny setkala s nevalnou oblibou a účastí, Marťa usoudil, že někdy je lepší držet hubu a spolu se svým cirkusem se z českého šoubyznysu stáhnul.

Politici

Andrej BabišPavel BělobrádekEdvard BenešPavel BémJan Berwid-BuquoyLeoš HegerVasil BiľakJana BobošíkováJiří ČunekJiří DienstbierJiří Dienstbier mladšíAlexander DubčekJan FischerKlement GottwaldVáclav HavelGustáv HusákMilan ChovanecKateřina JacquesMilouš JakešZdeněk JičínskýMarie KabrhelováMiroslav KalousekMiroslav NovákJan KavanVáclav KlausKristýna KočíEvžen KoksMartin KonvičkaKrakonošKatedřina KrasnováStanislav KřečekDana KuchtováIvan LangerHelena LangšádlováFrantišek LaudátStanda LokotkaPetr NečasTonny NewotneyTomio OkamuraRoman OnderkaVlasta ParkanováJiří ParoubekKarolína PíkováDavid RathCarda RetardaKarel SchwarzenbergBohuslav SobotkaMartin StropnickýVladimír ŠpidlaZdeněk ŠkromachRadovan ŠteinerJaromír ŠtětinaJan ŠvejnarVlastimil TlustýLubomír ZaorálekAntonín ZápotockýMiloš ZemanZedník Aleš

zahraniční: Jásir ArafatGeorge W. BushArturo CallienteAl GoreWinston ChurchillVojislav KalašnjikovLeninDmitrij MedveděvAngela MerkelováBenito MussoliniBarack ObamaBorut PahorSarah PalinováPutinGerhard SchröderJán SlotaSeumas McSporranStalinJosip StalinDonald TrumpAdolf Hitler

Politici-animace
uncyclopedia