Martin Stropnický

Z Necyklopedie

Stropnický na návštěvě.jpg

Martin Stropnický na návštěvě u manželky náčelníka generálního štábu Rudé armády (fotografie pořízená ze skryté kamery NKVD)

Štáb Rudé armády.jpg

Stropnický ve štábu Rudé armády. Povšimněte si busty J.V.Stalina

Martin Stropnický je známý vojevůdce, herec, kuchař, spisovatel a politik.

[editovat] Mládí

Narodil se před mnoha a mnoha lety někdy za první světové války jako třetí nemanželský syn generála Eduarda von Böhm-Ermolliho. Jeho matka si ještě před jeho narozením vzala jistého pedagoga Stropnického, se kterým emigrovala do Sovětského svazu. Zde se Martin zajímal od mládí zejména četbou literatury. Jeho první knihou byla Učitelská knížka, jeho nejoblíbenějším románem byl Čuk a Gek, který pojednával o cestě dvou sovětských chlapců za polární kruh, kde hledali svého promiskuitního otce. Martin se též zajímal o vojenství a zdá se, že pochytil po svém biologickém otci maršálskou hůl. Při absolvování vojenské základní služby si ho všimnul sovětský poručík Michail Timofejevič Kalašnikov, který ho přihlásil do vojenské akademie.

[editovat] Martin vojevůdce

Za druhé světové války se Stropnický zúčastnil mnoha bojů, vyniknul až při bitvě ve stalingradském kotli. Poté se bez něj prakticky neobešla žádná sovětská ofenzíva, působil jako poradce sovětských generálů Koněva, Rokossovského a Žukova. Pracoval i v generálním štábu Rudé armády a seznamil se dokonce s generalissimem Stalinem. Se sovětskými vojsky došel až do Berlína a poté do Prahy. Po ukončení války se seznámil s Martou Gottwaldovou a potažmo s jejím zetěm Alexejem Čepičkou. Jako náčelník generálního štábu Československé lidové armády se podílel na zbudování české vojenské flotily, později do armádní výzbroje prosazoval zavedení bojových šalin. Po politických čistkách v armádě byl však propuštěn a živil se, jak se dalo.

O Honzovi a Dorince.jpg

Martin jako Hloupý Honza

O nosaté čarodějnici.jpg

Kuchařská show Martinovy nedobroty

[editovat] Martin herec, spisovatel, kuchař

Po seznámení s Radovanem Lukavským se dal Martin Stropnický na hereckou dráhu. Nezapomenutelné jsou jeho filmové role, v nichž hrál příslušníky VB nebo pionýrské vedouci, ovšem nejvíce se zaskvěl v pohádkových rolích, kde vystupoval v rolích Hloupých Honzů. Hrál i ve Večerníčcích, sám napsal pohádku Motýl Onanuel a maková panenka. Velice rád se účastnil i dabingu zahraničních filmů, nejraději daboval Chucka Norrise, Stevena Segala, Toma Cruise a Angelinu Jolie. Protože mu však herectví moc nevynášelo, účastnil se rekvalifikace a živil se jako kuchař. Napsal několik kuchařských knih a v televizi uvedl vůbec první kuchařskou show s názvem Martinovy nedobroty. Tehdy se seznámil s Andrejem Babišem, od kterého odebíral suroviny pro své kulinářské výtvory.

[editovat] Martin politik

Poté, co Martin hrál v seriálu Cirkus Humberto, si ho všimnul Václav Havel, který ocenil jeho zkušenosti z cestování po Evropě a na základě toho ho jmenoval nejprve velvyslancem v Portugalsku a poté v Itálii. Později se stal Stropnický ministrem kultury České republiky. Dále působil u papežského stolce ve Vatikáně, kde dojednal udělení Papežského řádu Václavu Klausovi. Vrchol jeho dosavadní kariéry nastal až v období, kdy ho do své strany ANO 2011 přibral jeho kamarád Andrej Babiš. Na základě předchozích vojenských zkušeností byl Martin Stropnický ve vládě Bohuslava Sobotky jmenován ministrem národní obrany.

[editovat] Současnost

Ministr Martin Stropnický zahájil v Armádě České republiky, která byla finančně zdevastována ještě z doby působení Miroslava Kalouska coby ekonomického náměstka ministra obrany, rozsáhlé reformy. Byla zahájena modernizace jaderné ponorky Kladno, křižníku Václav Klaus a letadlových lodí Kardinál Miloslav Vlk a Primátor Pavel Bém. Pro námořní síly ČR je i plánovaný nákup obrněných vozidel KBVP Pandur II. Pro pozemní vojsko byla zahájena vyběrová řízení na nákup pušek CZ 805 BREN a nejnovějšího typu kapesní armádní svítilny. AČR má být dále vybavena raketami TopolM a bojovými šalinami T3X. Dále je plánované dovyzbrojení Cs Air Force a pořízení nového modernizovaného aktivní radiolokátoru Věra. Jsou i úvahy, aby protivzdušná domobrana byla vyzbrojena stíhacími rogaly typu Aero L 160 Čajka.

[editovat] Plány do budoucna

Martin Stropnický se hodlá zúčastnit natáčení seriálu TV Nova Kriminálka Anděl, aby si mohl zdokonalit nabyté zkušenosti kriminalisty z předchozích filmů a seriálů. Jeho cílem je zvýšit si tak kvalifikaci a v budoucím volebním období působit jako ministr vnitra, policejní prezident nebo šéf tajné služby BIS.

[editovat] Fotogalerie

Politici

Andrej BabišPavel BělobrádekEdvard BenešPavel BémJan Berwid-BuquoyLeoš HegerVasil BiľakJana BobošíkováJiří ČunekJiří DienstbierJiří Dienstbier mladšíAlexander DubčekJan FischerKlement GottwaldVáclav HavelGustáv HusákKateřina JacquesMilouš JakešZdeněk JičínskýMarie KabrhelováMiroslav KalousekMiroslav NovákJan KavanVáclav KlausKristýna KočíEvžen KoksMartin KonvičkaKrakonošKatedřina KrasnováStanislav KřečekDana KuchtováIvan LangerHelena LangšádlováFrantišek LaudátStanda LokotkaPetr NečasTonny NewotneyTomio OkamuraRoman OnderkaVlasta ParkanováJiří ParoubekKarolína PíkováDavid RathCarda RetardaKarel SchwarzenbergBohuslav SobotkaMartin StropnickýVladimír ŠpidlaZdeněk ŠkromachRadovan ŠteinerJaromír ŠtětinaJan ŠvejnarVlastimil TlustýLubomír ZaorálekAntonín ZápotockýMiloš ZemanZedník Aleš

zahraniční: Donald TrumpJásir ArafatGeorge W. BushArturo CallienteAl GoreWinston ChurchillVojislav KalašnjikovLeninDmitrij MedveděvBarack ObamaBorut PahorSarah PalinováPutinGerhard SchröderJán SlotaSeumas McSporranStalinJosip StalinAdolf HitlerBenito Masolíný

Politici-animace.gif
uncyclopedia