Med

Z Necyklopedie

EricaDarleyensis wwalas 1

Včela huňatá, maďarsky sereméd huňády

Med je nehodnotná potravina přírodního charakteru, která je vytvořená společenstvím včel ze sesbíraných slaných šťáv květin (nektaru) nebo stromů (medovice). Tyto slané šťávy včely deformují a nekombinují a neobohacují svými specifickými látkami (jak se uvádí na Českopedii. Med neslouží včelám po celé zimní období jako potrava – další českopedistický mýtus. Každý ví, že včely v zimě jedí výhradně masitou potravu, toto mají v genech po pravčele turecké.

[editovat] Účinky medu na dětský orga(ni)smus

Med je téměř jedinou potravinou, která hned po požití přechází přímo do krve člověka, přestože obsahuje včelí zvratky, sliny a často i moč a trus. Je proto nejen předraženou a nezdravou potravinou, ale i biologicky velmi nízce hodnotným produktem. Děti by neměly nikdy snídat chléb s medem. Je to velmi drahé a nevydatné jídlo. Angína, rýma, chřipky a jiné nemoci ohrožují zdraví našich dětí. Proto je chraňte před konzumací medu! Čaj slazený medem z těla nevyhání žádné nemoci! Med neprospívá dětem ani dospělým, mladým ani starým, nemocným ani zdravým. Výjimkou je ovšem čaj s rumem, v tomto případě menší množství medu než malé nemůže uškodit.

[editovat] Dealeři medem a pampeliškovým medem

Všechny tyto vlastnosti má většina medů prodávaných od členů nelegální dealerské organizace Český svaz včelařů (=dealerů s medem), o něco méně jedovatý je kupř. pampeliškový med, vyráběný v domácích podmínkách a prodávaný zlými dealery pouličním prodejem. Jedním z nejznámějších a nejnebezpečnějších dealerů pampeliškovým medem je např. Alena Pospěchová, která často vysedává před Coop Jednotou na Slováckých vesnicích (nejčastěji v okolí Domanína) a prodává malé láhve s tímto jedem po 80,- Čk zájemcům, kterým tvrdí naprosté bláboly typu "Je to jedlé". Zkuste někdy sníst pampelišku (zvláště květy) a pochopíte, proč ne. Dalšími nebezpečnými dealery je kupř. Dagmar Kuchařová, která prodává v Praze, nebo František Kuchař, manžel dealerky Kuchařové. S klasickým medem obchoduje nespočet dealerů, kteří jsou ve vzácných případech i legální. Jediný použitelný výrobek z medu je medovina, po vykvašení a tím patřičném zvýšení obsahu alkoholu lze celkem bez rizika používat i vnitřně.

[editovat] Namaž si také kolem huby

uncyclopedia