Medvídek Pú

Z Necyklopedie

Poobanda.jpg

Medvídek Pú a jeho přátelé v manické fázi svých drogových životů.

Medvídek Pú, v originále Winnie the Poo (viz překlad Winnie: [1] Poo: [2]) je lyrický muzikál, který podobně jako jiné počiny (Motýl Onanuel a maková panenka, O letadélku Kakáněti) určené našim ratolestem má za účel seznámit děti s reálným světem. Konkrétně je zaměřeno na psychické poruchy a účinky drog.

[editovat] Hlavní postavy

Medvidek pu pu.png

Šéf feťácké bandy osobně - Medvídek Pú

[editovat] Medvídek Pú

Titulní postava je sobecké zvířátko, které chce vlastnit co nejvíce medu. Má ho všude po příbytku a neustále kontroluje kvalitu. Jeho největším děsem je možnost, že by mu někdo medík ukradl.

Diagnóza

Chronické obžerství. Hamoun, že by se Harpagon styděl.

Pravděpodobně frčí na..

Vzhledem k obrovské fantazii, kterou tato postava předvádí, je bez pochyby permanentně na LSD.
Medvidek pu robin.png

Schizofrenik, snílek a smažka v jedné osobě - to je Kryštůfek Robin

[editovat] Kryštůfek Robin

Kryštůfek je medvídkův majitel. Má rád balónky pestrých barev, rád si vychutnává východ slunce, miluje válení v trávě a pozorování oblaků.

Diagnóza

Na základě faktu, že osoba se dle svého uvážení nachází v imaginárním světě zvířátek, nebo v lidském jde o jasné projevy schizofrenie.

Pravděpodobně frčí na..

Posoudíme-li přemíru barev, zvukových i jiných vjemů, rozsah fantazie a schopnost komunikovat se zvířaty, halucinogeny jsou jasným kandidátem na hledanou povzbuzující látku.
Medvidek pu ijacek.png

Pozitivní přístup k životu - to je celý Ijáček

[editovat] Ijáček

Jeho pohyby jsou pomalé, o nic se nezajímá, má pomalé reakce. Ocas je zplihlý, nefuknční.

Diagnóza

Deprese, tady není co řešit. A porucha erekce, pravděpodobně mentálního původu.

Pravděpodobně frčí na..

Ijáček je podle všeho konzumentem většího, než malého množství konopí.
Medvidek pu prasatko.png

Na rozdíl od Napoleona toto malé stvoření ví, kde že jeho místo je na konci potravního řetezce.

[editovat] Prasátko

Je permanentně vystrašené, vystresované, všeho se bojí a neustále se obává o život. Nejčastější pohyb je schování se za něco následovaný frenetickým třesem.

Diagnóza

Paranoidní akustofobik, xenofobní až za hrob. A posera. Nízká sebeúcta. Asexuální.

Pravděpodobně frčí na..

Čarovné houbičky tvoří pravděpodobně častou přílohu ke standartní krmi.
Medvidek pu tygr.png

Tygr a jeho pružný ocas.

[editovat] Tygr

Neustále v pohybu, jako dítě nacpané kofeinem. Rád skáče na svém ocasu a nutí ostatní do činnosti. Pokud se nikdo nepřidá, vystačí si se svým ocasem sám.

Diagnóza

Hyperaktivní, obsedantně kompulzivní skákač. Vzhledem k pevnosti ocasu pravděpodobně trpí priapismem.

Pravděpodobně frčí na..

Extáze.. duc duc duc tanyny duc duc duc.. Možná perník, vzhledem k faktu, že se na něm neprojevuje únava a spánková deprivace.
Medvidek pu kralik.png

Závislák na mrkvi, egomaniak Králík

[editovat] Králík

Králík je chytrý, rád čte. Rád se pasuje do role toho chytrého, vůdčí osobnost. Bohatá fantazie. Miluje svojí zahrádku a je nešťastný, když si někdo z ní něco veme.

Diagnóza

Frikulín jak vyšitý. Egomaniak, notorický lhář. Nezdravá fixace na zahrádku, pravděpodobně trpí stihomamem.

Pravděpodobně frčí na..

Jak se tak posedle zajímá o cizí věci a pořád něco potřebuje - je to konzument kokainu. Po kilech.
Medvidek pu sova.png

Všechno ví, všechno zná, jen ta dyslexie, dysgrafie, dyskalkulie.. - Sova

[editovat] Sova

Sova do všeho kecá. Dlouho kecá. Všechno ví, všechno umí. Má problémy se psaním, ale čte vcelku obstojně. V originále se jedná o toho Sováka, v české mutaci o tu Sovu.

Diagnóza

Nabubřelé ego se sklonem k dramatu. Dyslektik jen okrajově, dysgrafik jak vymalovanej. Transvestita.

Pravděpodobně frčí na..

Nefrčí na ničem, tohle je dýler.

[editovat] Ostatní postavy

[editovat] Klokánek

Neposedné, leč milé zvířátko, které je zvědavé a rádo zažije každé dobrodružství, které se nabízí. Nebojácný, vždy vpředu.

Diagnóza

Egocentrik ve vývinu, hyperaktivní. Chorobně zvědavý.

Pravděpodobně frčí na..

Vzhledem k věku a chování se dá usuzovat, že se jedná o drogu z nejvážnějších - cukr.

[editovat] Slonisko

Autor pojmenoval toto mládě Slona lučního celým jménem Trombón Heligón Ušoplesk Třetí, z čehož je patrné, že už mu z postaviček slušně hrabalo.

Diagnóza

Posedlý kraválem, naprostá nesoudnost ohledně pevnosti materiálu a vlastní váhy, rozmazlený fracek. Obezita prvního stupně.

Pravděpodobně frčí na..

Na ničem, tohle je prostě kravál produkující dítě, takový malý Němec, co je vedle vás na dovolené na pláži.

Necyklopediedetem.png

500 kilo jablek pro králeJá BarykádaJak Hudeček měnil až vyměnilMalý BobešMedvídek PúMotýl Onanuel a maková panenkaO kůzlátkáchO letadélku KakánětiO Odčervené KarkulceO třech prasátkáchOšklivé káčátkoPohádka o daníchPrincezna na sračkuPrincezna se zlatou hvězdou na čeleSněhurka a sedm trpaslíkůŠípková RůženkaTunel BlankaVčelí medvídciVečerníčekVo chytrym draku Zvonimírovi

uncyclopedia