Mentální vlna bramboru

Z Necyklopedie

MVP (z ang. Mental Wool Potato) je mentální vlna bramboru. Existuje řada lidí, kteří se na tuto vlnu dokáží naladit, teoreticky má tuto schopnost 1 z 4 500 000 lidí.

Každý brambor vysílá signály ve vlnových délkách gama a říká svému okolí takřka vše o sobě. Počínaje toho o jaký varný druh se jedná, k čemu se nejlépe hodí, kolik škrobu obsahuje, z jakého rodu existuje (Rod brambor Habsburku, vymřel již v roce 1740, avšak v poslední letech se objevuje mutace tohoto rodu okolo Alp) a v neposlední řadě i své jméno.

Existence MVP byla potvrzena v roce 1467 králem Jiřím z Poděbrad, konkrétně 22. dubna. Tento den mu Král Brambůrek řekl zdrcující informace a král Jiří z Poděbrat započal válečné operace namířené proti Zelenohorské jednotě.

Téhož roku provaděli Japonci rovněž výzkum dokazující existenci MVP, scénař byl obdobný jako v naších zemích a v Japonsku propuká stoletá občanská válka, v níž znepřátelené samurajské armády bojují o nadvládu nad zemí.

O sto šest let později si lidé konečně uvědomili, že brambory mezi námi vyvolávají nesváry, aby nás zničili a získaly nadvladu nad celou planetou. V roce 1573 vznikla organizaci PBB (Proti Bramborový Buřiči) a vznikl projekt tzv. Řešení Bramborové Otázky, kdy bylo cílem vymítit bramborové zlo. Bohužel brambory byly až příliž silné a do dnešního dne se je nepodařilo vymítit, ačkoliv se o to dennodenně snažíme. Podle vědcu z PBB se podařilo vymítit pouze 3 % brambor.

uncyclopedia