Meresjevova periodická tabulka prvků

Z Necyklopedie

Merge-arrows Tento článek se tematicky překrývá s článkem Mengelevova tabulka prvků.

Meresjev

Alexej Petrovič Maresjev

Periodická tabulka prvků (neboli periodická soustava prvků, či Meresjevova tabulka prvků) je uspořádáním všech chemických a antichemických prvků v podobě tabulky podle jejich rostoucího atomového čísla, seskupené podle jejich cyklicky se opakujících podobných vlastností. Řídí se tzv. periodickým zákonem, který publikoval Alexej Petrovič Maresjev.

[editovat] Vznik tabulky a její objevitel

Alexej Maresjev byl vojenský pilot. Létat se učil na Středním odborném učilišti Cs Air Force v Ratíškovicích. Již tehdy se na vědu dával tucet % HDP (dnes je to mnohem víc), takže není divu, že se krom létání vyučil rovněž vědcem. Po promoci se měl ihned vrátit do rodného Sovětského svazu. Při přeletu hranice shodou okolností právě začala Operace Barbarossa a tak byl Meresjev prvním pilotem sestřeleným ve Velké vlastenecké válce.

Po dopadu Alexej vyhodnotil situaci a konstatoval, že mu chybí nohy. Jeho axiomem však byla věta: já jsem sovětský člověk. Po zvážení všech proměnných se začal plazit do nejbližší zastávky vzdálené pouhých 42 kilometrů. Měl velké štěstí, že tou dobou na trati nejezdily žádné vlaky, podle smlouvy Ribbentrop-Molotov měly výluku.

Alexejova vědecká mysl však nezahálela ani při plazení, což mu zachránilo život. Neměl čas myslet na jakési banální krvácení ze svých nohou. Při přeplazu pražce si uvědomil jeho atomovou hmotnost. U dalšího pak jeho protonové číslo. Blízko cíle jeho mozek vykazoval aktivitu prazec^9. Dle následných expertíz jeho mozek téměř vyřešil Einsteinovu velkou sjednocující teorii, želbohu však ve výsledku vypadla pouhá periodická tabulka prvků. V posledním záblesku vědomí ještě objevil prvek Spermium.

Chemistry Prvky
hliník
Al
arogantin
An
zlato
Au
bursík
Bs
uhlík
C
měď
Cu
debilit
Db
drtík
Dq
gentellur
Gn
vodík
H
hoaxium
Hx
chrastík
Chk
paroubkium
Pk
polonium
Po
prdík
Fu

prudík

smrdík
Sd
stalinium
St
tvrdík
Tu
vakuum
Va
womanium
Wo
noobium
No
potěmkinium
Pn
imbecilit
Im
dusík
N
kyslík
O
selen
Se
rozvodík
ROH
zemanium
Ze
transprdan
Tp
světlan
Lm
Bortlium
B
Ununpolium
Uup
Euran
Eu
Random
Rn
Praseodym-Hafnium
Pr-Hf
Úchylík
Bdsm
Olovo
Pb
Pneumonium
Pneu
Smajlík
:)
Uran
U

plutonium
Pu

uncyclopedia