Mezinárodní den zrzek

Z Necyklopedie

Google uncyc Mezinárodní den zrzek na googleTohle je nejlepší článek na téma „Mezinárodní den zrzek“ na celým internetu.
Gopher redhead necy

Mezinárodní den zrzek, anglicky The International Day of Redheads, je celosvětový svátek připadající na 13. září.

[editovat] Určení dne

Datum tohoto svátku není stanoveno žádnou náboženskou nebo politickou autoritou. Den je určen matematicky. Odpočítává se ode dne , Dne Ludolfova čísla (angl.: Pee Day), který je 14. března, podle anglického zápisu 3.14. Ke dni Pí se připočítá půl roku a to je Den Zrzek. Takže:

14.3. plus 183 dní, (což je půl roku zaokrouhleno nahoru) a vychází 13. září.

[editovat] Zajímavosti

  • 13. září je 256. den roku běžného a 257. den roku přestupného.
  • 256 je 256=2^8 což je krásné číslo.
  • 257 je 257=2^8 + 1 což je číslo ještě hezčí, protože je to prvočíslo.

[editovat] Původ

Původ tohoto svátku je v české Necyklopedii.

[editovat] Důvody

První důvod tohoto svátku je, že je v něm skryta matematická krása.

Druhý důvod je, že zrzky jsou krásné, vášnivé a neobyčejné a dosud neměly svůj svátek.

Jsou svátky svatých, horníků, matek, jsou dny Země, je den knihy, měsíc bezpečnosti silničního provozu a taky den Československo-sovětskéo přátelství, ale zrzky zatím vždycky jen utřely hubu. Proto s platností od roku 2008, z iniciativy Vědeckého týmu Necyklopedie se zavádí Mezinárodní Den Zrzek. V roce 2008 je jím 13. září.

[editovat] Dodatek

Po zveřejnění tohoto článku bylo ústředí VTN (* Praha 1, Henryka Laholy 16, (PSČ - chcete-li nám někdy psát, tři jedničky padesát (3150))) zavaleno dopisy od našich věrných čtenářů. Ač různými slovy, pisatelé se ptali stále na jednu základní otázku: Jsou níže uvedené zrzky zrzavé i dole v oblasti ohanbí? Na tuto otázku prozatím nedokážeme jednoznačně odpovědět, ale můžeme všechny čtenáře uklidnit. Výzkum proběhne ve 4. čtvrtletí 2008, už je schválen grant.

[editovat] Galerie zrzek

Zrzavý chlapy tady neuvádíme, protože by se mezi nimi určitě objevil Lenin, Trocký a podobný hovada.

uncyclopedia