Michael Jackson

Z Necyklopedie

King Jackson
Michael I. Jackson
Biografické informace
Pohlaví

Muž

Barva očí oslnivá
Diagnóza 1. americký král
Vlasy

dlouhé

Narození

29. srpna 1958

Úmrtí

náhlé

Rodina

sestry LaToyota a Žaneta, bratrů nepočítaně

Národnost

americká

Náboženství

Popové

Sexuální
orientace

na hudbu

Tituly

Jeho nejjasnější výsost

Přezdívka

Král popů, rocků a soulů

Povolání

politik, státník,

Dobré skutky
TheJeeMan

přeměna prohnilé republiky v osvícenou monarchii

Spáchané hříchy
Happysatan

dlouhověkost

Zajímavosti
1

změnil barvu kůže

2

stal se prvním králem USA

3

přejmenování Washingotnu na Jacksonvilee

4

HEE HEE

5

SHAMONE

6

censored!!!

7

Michael I. Jackson byl americký státník, politik, producent, bojovník za svá práva a mecenáš. Jeho politická vystoupení vždy dokázala připoutat pozornost mnoha lidí, zvláště jeho známé přednáškové šňůry si získaly neuvěřitelnou popularitu. Jeho pokrokové názory stály za přerodem USA z republikánského zřízení do řízení pokrokovějšího, tedy monarchie po vzoru vyspělých monarchií střední Evropy, např. Moravistánu. Po všelidovém hlasovaní byl nucen odstupující a poslední prezident USA Ronald Reagan předat vládu nově ustanovenému králi. Tím se stal populární Michael Jackson. Obecně je díky svému boji za práva náboženské menšiny popů, k níž též náležel, zván Králem Popů.

[editovat] Dětství

Již v dětství se Michael politicky angažoval. Spolu s otcem anarchistou, oplývajícím odporem k mamonu a penězům, a svými bratry byl Michael členem militantní organizace Jackson 5 - Jacksonova úderka. I přes nízký počet tato bojůvka dosáhla velkých výsledků v podobě železničních mostů vyhozených do vzduchu, sabotáží mlékárenského průmyslu a vysazování syslů do polí politických nepřátel. Těmito činnostmi se zabýval s takovým úsilím, že díky častému pobytu na sluníčku dokonale zbělal.

[editovat] Mládí

Prezident Spojených států Amerických proti skupině Jacksonova úderka nechal tvrdě zakročit armádu a všichni členi uskupení strávili čas v lochu. Také Michael Jackson na několik let uvězněn. Zde přijal víru a napsal dílo popisující jeho cíle, naděje a myšlenky na budoucnost, dnes světoznámý Thriller, který se stal okamžitě bestsellerem. Po svém propuštění objížděl, nyní již bez Jacksonovi úderky, koncertní sály po celých státech a přednášel nadšeným davům. Tehdy pochopil, že své názory dokáže prosadit u širších mas za použití hudebního doprovodu a začal svá prohlášení zhudebňovat. Po pochodu na hlavní město Jacksonville (dříve Washington C.D.), který nedokázala rozehnat ani narychlo povolaná národní garda, přijal parlament jeden z požadavku pochodu a prosadil referendum o státním zřízení a všelidovém hlasování o nového vládce. Plebiscit rozhodl jasně - 51 % bylo pro zavedení monarchie, 30% pro císařství a 20% pro království. Z úcty k jižnímu sousedovi - Mexickému Císařství, si vláda vybrala možnost zavedení královské hodnosti pro představitele státu. Tím byl zvolen Michael Jackson. Moc byla předána u příležitosti rezignace prezidenta Reagana v Bílém domě, který je již přejmenovaný na Bílý hrad (White Castle). Po vzoru prvního československého prezidenta T. G. Masaryka i on zavedl vlastní síť fastfoodu.

uncyclopedia