Microsoft

Z Necyklopedie

Bill Gates jako Hitler.jpg

Velitel oslavuje šíření Microsoftu

Počítačová choroba.gif

Typický uživatel programu Microsoft Windows, napadený virem

Microsoft logo evoluce.jpg

Evoluce loga MS

„Otče náš, jenž si narrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr“

- Modlitba Billa Gatese

„Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr“

- Windows

Microsoft (též Mrkwosoft, nebo Mikrošrot, Mrkvošrot) je společnost mimozemšťanů, kteří se v roce 1775 usídlili v USA. Prvními prezidenty společnosti byli Bill Gates a Paul Allien, kteří se rozhodli, že vytvoří nejdokonalejší lidskou zbraň v dějinách lidstva, protože jim Země po příchodu připadala přelidněná.

[editovat] Historie

Prvotním zájmem společnosti byly mikrovlnné trouby a distribuce mražené mrkve (prvních 3,11 měsíců, což bohužel není prvočíslo, se společnost jmenovala MrkvoFrost), včetně průmyslových verzí pro hotely, pekárny a krematoria. Své výrobky chtěli propagovat pomocí měkkého designu. Tak vznikl název společnosti Micro$oft. Později se však ukázalo, že měkké mikrovlnné trouby ani mražená mrkev nebudou tou pravou cestou k dosažení cíle a tak se zaměření společnosti změnilo na produkci škodlivého softwaru.

Zmiňme zde, pro úplnost, ještě často se vyskytující fámu, že název micro-soft vznikl již daleko dříve, než společnost sama. Fáma praví, že se jednalo o dvě nejčastěji vyslovovaná slova Gatesových intimních přítelkyň v dobách jeho studií a s tím spojených milostných avantýr. Jedná se, samozřejmě, o názor zcela scestný, již pouhý pohled na Willama Gatese III. dává jasně tušit, že nejde o žádného malého, ale naopak až nepříjemně velkého šuldu.

Nicméně, vraťme se k historii společnosti.

Nejprve vytvořili operační systém MS-DOS. Ten byl vhodný pouze pro řízení traktorů Zetor, při rychlosti 4 km/h již ale selhával. Později uklohnili počítačový program Windows, který dokáže zablokovat libovolný počítač v libovolnou dobu. Jádrem programu je generátor nejvhodnější doby pro zablokování. K tomu vytvořili sadu doplňků MS Mord, MS Ekel, MS Incest, MS PóvlPoint, MS Opice Utlouk, MS Exces a MS InternetExploder, které vykonávají další důležité funkce.

V současné době se spekuluje o původu samotné myšlenky micro$oftu (malé M je záměrně, vyjadřuje naši úctu). Následující historicky doložený obrázek dokumentuje současnou teorii.

[editovat] Produkty

MS DOS (Microsoft Dirty Operation System, česky Microsoftí Špinavý Operační Systém) vznikl z operačního systému QDOS (Quick and Dirty Operating System, Rychlý a Špinavý Operační Systém). Microsoft QDOS čmajznul firmě Seattle Computer Products (SCP). Byla to loupež století, podvod díky kterému Bill Gates vydělal miliardy dolarů. Na Halloween si Bill vyrobil dokonalou masku Tima Patersona, tvůrce QDOSu. Poté v klidu odcizil zdrojové kódy. V tištěné podobě je tatrovkou dopravil do svého sídla. Špinavý kód byl velmi špatně čitelný, byl upatlaný od hořčice, kečupu a kdo ví čeho ještě. Při přepisování proto došlo k mnoha nedorozumněním, které měly za následek celkovou lenost programu.

Microsoft word.jpg

Microsoft Mord Nigga Edition je jasnou snahou o vnucení produktů společnosti komunitám, které o ní nejeví zájem. Říká se tomu marketing.

MS Mord je obchodním lákadlem, vějičkou, na jejíž lep sedají obyvatelé planety Země. Nepříliš úspěšně předstírá textový procesor, který je však tak složitý na ovládání, že většinu funkcí nikdo nepoužívá, aby si nepoškodil tvořený text. Mord umí i tisknout, avšak výtisk je v zásadě vždy odlišný od náhledu dokundamentu na monitoru.

MS Ekel je dílem fanatické skupiny stoupenců sekty Al-Gebra mezi zaměstnanci firmy Microsoft. Program byl původně určen k řešení matematických hádanek, do prodeje se dostal omylem, když vedoucí obchodního oddělení v opilosti prohodil diskety.

MS PóvlPoint je program pro tvorbu novoročních přání. Umí za sebou seřadit velké množství obrázků spoře oděných slečen a doplnit je hudbou. Bohužel všechny soubory vytvořené v tomto programu jsou automaticky zasílány samotnému Billu Gatesovi. Ani to ale nedokáže zabránit kůl frikulínům, aby si spokojeně bímrovali pavrpojntové prezentejšny na mítinzích a týmbildingách, čímž snadno zprocesují v pajplajně své čelenže.

MS Opice Utlouk je špionážní program předstírající plánovací kalendář. Prohledává poštu i schůzky a hledá v nich jména teroristů, známých šlapek a opozičních politiků. Výtahy ze souborů zasílá CIA, KGB, PVC a na PRD. Existuje rovněž v ještě vražednější verzi Express, která vznikla, údajně, díky jakémusi zrychlenému vykukovi (Out Look Express).

MS Access slouží k vykrádání databází zákazníků, vyvíjených výrobků a služeb. Všichni to vědí a proto ho nikdo na nic nepoužívá.

MS InternetExploder je virus, svou nebezpečností srovnatelný s Windows. Sleduje pohyb uživatele Internetem a podle něj analyzuje jeho zájmy, politické názory a sexuální úchylky. Slouží také jako zadní dvířka MrkvoFrostu pro instalaci virů a další havěti do počítačů nic netušících nadšenců systémů Windows.

MS Mobile Phone je virus, kterým se Microsoftu podařilo infikovat telefony největšího výrobce mobilů Nokia. Virus se podařilo dostat do přímo helsinské centrály pomocí trojského koně jménem Elop. Finům nepomáhala ani tradiční dezinfekce vodkou, Nokia se z této nákazy už nevzpamatovala a zanikla. Zbylé budovy s výrobními prostředky členové Mikrosoftu obsadili a vytvořili finskou centrálu, odkud dále operují v oblasti Skandinávie.

MS Skyphone hlasová i textová komunikační síť se zabudovaným analyzátorem hlasu s přímou datovou linkou do CIA a NSA, vzniklá převzetím Skajpu.

MS Enslaved je databáze pracovních sil vzniklá převzetím linkedinu.

MS Windows 10 je zákeřný adware, spyware a bloatware který se tváří jako aktualizace operačního systému MS Windows.

Společnost Microsoft nesmírně zbohatla a zakoupila řadu dalších firem, mezi jinými Great Plains, Navision, Teleo a Sklenářství Jebavý a Grospič. V jistém období zkoupovala prakticky každou firmu, která uvedla na trh lepší produkt, než jaký pro daný účel vyvinul MrkvoFrost.

Své Windows a další programy pak vnutili do velkého množství domácností a kanceláří světa svojí reklamní kampaní, která byla neuvěřitelně vyčůraná a připravili si tak prostředí pro hromadné šíření smrtelných virů pomocí jejich tajné sítě.

[editovat] Uživatelé

Uživatelé ten systém prostě milují a nedají na něj dopustit. Pokud se uživatel stane vlivným úředníkem, ministrem či dokonce eurokomisařem, pak veškerý svůj čas a úsilí nezištně věnuje tvorbě směrnic, resortních vyhlášek, zákonů a direktiv EU zavádějících tento nedostižný systém jako jediný možný a úředně povolený OS. Prodej počítačů, na kterých nejsou nainstalovány MS Windows, je proto dnes již zakázán ve většině zemí EU.

[editovat] Zajímavé postřehy

  • Víte jak vznikl název Microsoft? To se Gatesová podívala při svatební noci na Gatese a vyřka: "Hle, micro soft"!
  • Jaké je nejlepší obydlí? Indiánské tee-pee. No Windows, no Gates, Apache inside!
  • 640K ought to be enough for anybody (640 kilobajtů bude stačit všem). Bill Gates, 1981
  • Kolik pracovníků Microsoftu je potřeba k zašroubování žárovky? Žádný, Microsoft prohlásí tmu za standard!
  • Kolik linuxových programátorů je potřeba k zašroubování žárovky? Žádný, je to hardwarový problém.
  • Kolik pracovníků Intelu je potřeba k zašroubování žárovky? Žádný, oni si s tím poradí v biosu!

[editovat] Matrix OS

V současnosné době pracuje firma Microsoft na novém operačním systému Matrix OS, který by měl nahradit éru Windows. Matrix je složením slov Microsoft a Unix, ze kterého systém vychází. Zatím nejsou k dispozici žádné oficiální informace. Také Microsoft vyvíjí Minux, napodobeninu Linuxu, která ho má zneuctít, ale tomu se méně věnuje!

uncyclopedia