Milan Hatera

Z Necyklopedie

Porflag
Portugalcoa
.: VAROVÁNÍ :.
Tento článek je v souladu
s
velkoportugalskou ideologií !!!
Patera mikroskop

Milan Hatera se při výrobě stroje jistě velmi nadřel

118926676

Milanův velký idol je starověký Hannibal

101830136

Milan Hatera si krátí chvilku volna na Karlově mostě

Misa Patera

Milan Hatera vešel do povědomí, nevědomí i podvědomí všech lidí světa také svou otevřenou debatou s Václavem Klausem v televizi v roce 2016

Casoprostorostroj

Milan Hatera ve svém stroji časoprostoru

„Vy myslíte, že by nás mohli mimozemšťané zničit?... ne, to by jim přece demokratická společnost nedovolila!“

- Milan Hatera

Milan Hatera je nejvýznamější cestovatel časem a prostorem ze všech časů a prostorů. Jeden čas také fušoval do politiky.

Pochází z neznámého časoprostoru, ale ovlivňuje úplně... tedy skoro úplně... no... tak... tak alespoň velkou část z nich. Pochází z České republiky, z malé vesničky jménem Telce. Před časem zkonstruoval stroj, jehož pomocí přechází mezi časoprostory a mění jejich dějiny. Nejvýznamnější práci odvedl v našem časoprostoru, a to pro Portugalské Impérium, které pomohl stvořit a dva roky v něm také působil jako premiér. Po roztržce v televizní debatě s Václavem Klausem se nasral a náš časoprostor navždy opustil (nebo alespoň nemáme informace, že by se někdy vrátil). Celé Portugalsko a jeho prezident, Arturo Calliente, na něj dodnes vzpomínají se slzou v oku.

[editovat] Činy Milana Hatery po odchodu z našeho časoprostoru

  • V jiném časoprostoru pomohl Napoleonovi vyhrát bitvu u Waterloo, čímž ovlivnil celou historii lidstva - nejmocnějším státem světa je Francie, která nyní ovládá celou Evropu, severní a západní Afriku, Jižní Ameriku a Blízký Východ. Této říši vládne dynastie Bonapartů.
  • V dalším, úplně jiném časoprostoru se stal Hitlerovým rádcem, poradil mu, aby nezahájil operaci Barbarossa. Hitler nezaútočil na SSSR a měl tedy dostatek prostředků pro válku s USA, Anglie a Grónskem. Po skončení 2. světové války roku 1963 se Třetí Říše stává nejvíce prosperujícím státem světa.
  • V jiném prostoru vynalézá Milan Hatera kolo, což z něho udělá nejbohatšího pračlověka.
  • Další časoprostor se vyznačuje tím, že se Milan spojí s Persií proti Alexandru Velikému, načež fatálně změní světové dějiny. Nikdy nevznikne Evropa jak jí známe, natož Řím, Anglie nebo snad USA. Hlavním městem světa do roku 2137 je Persepolis. Poté se kapitol přesouvá do Pátku u Peruce, kvůli urgování Oldřicha Vítězslava Hatery, přímého potomka Milana Hatery. Roku 2172 je objevena Amerika. Avšak v tomto prostoru se ten kontinent jmenuje Chaušálí-ne-al Khammád (Což může, volně přeloženo, znamenat: „Velká plážovitá krajina s pískem, sedimenty, trávou, palmami, jezery a se vším“).
  • V jiném časoprostoru Milan Hatera ovládl trh 17. století s domácími hřejivými pantoflemi z pravé bavlny ve tvaru Pikachua a s mexickými pokrmy ve tvarech různých typů autobusů.
  • Milanův pes je pojmenován po jednom ze čtyřech pařížských houmlesáků (Athos, Porthos, Aramis, D’Artagnan), které Milan potkal na své procházce po středověké Paříži s Alexandrem Dumasem, tehdy vyprahlým a zkrachovalým spisovatelem bez inspirace na volné noze.
  • Milan Hatera vymyslel image Chucka Norrise, jenž se v jednom šíleném časoprostoru dříve pod jménem Rododendron Pájkazabýval čalounictvím v Korytné na Uherskobrodsku.
  • V našem časoprostoru se ještě před setkáním s Callientem vypravil do roku 1955, kde schválně v USA přilepil žvýkačku na sedadlo v autobuse v zóně pro bělochy. Když šla černoška „Rosa Parková“ okolo, autobus sebou škubl, a místo toho, aby Rosa došla do své černošské zóny si stoupnout, spadla omylem na onu sedačku. Samozřejmě pak nemohla uposlechnout výzvu policisty, aby si okamžitě stoupla a opustila bělošskou linku. V roce 1955 právě tímto incidentem začíná revoluce a obrat ve vývoji černošských práv v USA. Koordinoval jej Martin Luther King, velký přítel a kamarád Milana Hatery, který za to získal Nobelovu cenu. Veškeré zásluhy ale přenechal Kingovi. Milan Hatera, největší zastánce černošských občanů a jejich basketbalového paralympijského týmu BC Humba-Humba, kde všem hráčům chybí obě ruce, skromně z časoprostoru odchází se slovy, že skutečný problém je opravdu v kontinentalitě.
  • V časoprostoru, ve kterém se Milan Hatera ocitl omylem díky nepříznivému vlivu podzimních monzunů a kontinentality, kupoval všechny přebytečné nočníky v Evropě, kdy se schylovalo k Světové hospodářské krizi, čímž významně ovlivnil světový vývoj. Hitler nemohl do svého plánu zahrnout tavení železných nočníků a následné vyrábění vojenské techniky, zisk výrobců stoupl, továrny nebyly tak prodělečné a sklady tak zaplněné. Hitler nebyl zvolen do čela Německa. Aby se nenudil, alespoň mohl s laskavým svolením Milana Hatery vymalovat Pražský hrad.
  • V jiném časoprostoru Hatera jako první zrecenzoval knihu Modrá, ne zelená je naše planeta.
  • Další pozemský časoprostor zanikl poté, co Milan přiměl Kennedyho, aby se místo řešení Karibské jaderné krize věnoval pouličnímu leštění bot a sledování Toma a Jerryho.
  • Další cestování Milana Hatery není podložené, poněvadž nebyly nalezeny dostatečné podklady k zdokumentování jeho cest. Problém může být v kontinentalitě nebo nechtěném ucpání červích děr lidskými fekáliemi, které USA odmítly recyklovat.

Milanové
Milanové
Milan BarošMilan BuřičinMilan HateraBc. Milan Chovanec • prof. Milan KnížákMilan Kundera • Ing. Milan Nejdemutho
uncyclopedia